ارتش اسرائیل

دستگاه تبلیغاتی اسرائیل به‌کارگیری دختران در نیروهای مسلح را "مژده خوبی برای همه طرفداران تساوی حقوق زن و مرد" قلمداد کرده است!

به گزارش مشرق، رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد: واحد عملیاتی "دختران سرباز" در ارتش اسرائیل، مأموریت حفظ امنیت در مرز حساس سوریه را بر عهده گرفته است.

بنا بر این گزارش، دختران سرباز اسرائیلی در جریان هرگونه رویارویی احتمالی در این منطقه، ممکن است با نیروهای سپاه پاسداران ایران و یا حزب الله لبنان روبرو شوند.

بیشتر بخوانید:

هدف اسرائیل از نابودی حزب الله حمله به ایران بود

تلویزیون اسرائیل هم در این زمینه گزارش داد: مأموریت دختران سرباز این است که ساعت‌ها و حتی روزها در خط مرزی مستقر باشند و با دستگاه‌های پیشرفته الکترونیکی همه چیز را زیر نظر داشته و کوچکترین تحرک نظامی را به مرکز اطلاع دهند.

منبع صهیونیستی می‌افزاید: واحدی که دختران در آن خدمت می‌کنند، در واقع یک واحد مختلط است؛ یعنی پسران سرباز نیز در آن عضویت دارند، ولی هر گروه به‌طور جداگانه عمل می‌کند و اصطکاکی با هم ندارند!

یکی از این دختران سرباز به خبرنگاران می‌گوید: پسران سرباز در طول کشیک طولانی می‌توانند پشت هر درخت بایستند و رفع حاجت کنند، ولی دختران قادر به این کار نیستند!

به گزارش رادیو رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل بسیار علاقمند است که دختران نقش بیشتری در ارتش به عهده بگیرند زیرا در این صورت امکان کاستن از دوره خدمت پسران بیشتر می‌شود. در حال حاضر پسران باید سه سال در ارتش اسرائیل خدمت کنند که از بازار کار و یا ادامه تحصیل محروم می‌شوند و از نظر اقتصادی نیز تبعات سنگینی دارد.

در عین حال، دستگاه تبلیغاتی اسرائیل به‌کارگیری دختران در نیروهای مسلح را "مژده خوبی برای همه طرفداران تساوی حقوق زن و مرد" قلمداد کرده است.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ا IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    16 15
    یعنی میخوان بچه حزب اللهی رو سست کنن؟الله اکبر. داداش ما عملیات مرصاد رو داشتیم و با این عفریته ها جنگ کردیم و راه و رسمش رو آموختیم و نمیتونی سستمون کنی.
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
      2 4
      :))) دیوانه ای تو
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    9 4
    مشکل قضای حاجت دارند. نفرستیدشون خط جلو
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    9 8
    یکی از این دختران سرباز به خبرنگاران می‌گوید: پسران سرباز در طول کشیک طولانی می‌توانند پشت هر درخت بایستند و رفع حاجت کنند، ولی دختران قادر به این کار نیستند!
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    2 7
    منبع صهیونیستی می‌افزاید: واحدی که دختران در آن خدمت می‌کنند، در واقع یک واحد مختلط است؛ یعنی پسران سرباز نیز در آن عضویت دارند، ولی هر گروه به‌طور جداگانه عمل می‌کند و اصطکاکی با هم ندارند!8269

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس