جواد افشار

ما راضی به این نیستیم که خانواده بزرگ تلویزیون محدود شوند و این هم یکی از ترفندهای نفوذ است که می ‌خواهند ما را مقابل دیگران قرار دهند.

به گزارش مشرق، جواد افشار کارگردان سریال گاندو نیز در مراسم تقدیر این سریال گفت: صحبت درباره مسائل مربوط به نفوذ و سیاست‌ها زیاد شده است متاسفانه در این هیاهو ابعاد هنری سریال گم شد. این سریال تجربه جدیدی در سریال‌سازی ما بود و پدیده جدیدی بود. در عصر حاضر تمامی افرادی که قدرت رسانه‌ای دارند از قدرتشان استفاده کردند اما ما در این بخش غفلت کرده بودیم.

افشار در ادامه بیان داشت: ممکن است به خاطر کم تجربگی در این عرصه نقطه ضعف‌هایی هم داشته باشیم. این کار جزو معدود کارهای بسیار سخت و پیچیده بود و خدا را شکر که دوستان پشت دوربین و تهیه کننده ما را حمایت کردند که آنچه حق مطلب است ادا کنیم. وی ادامه داد: برای حفظ ساختار به ریتم مناسب و ... مجبور بودیم در هر قسمت بالای 500 پلان داشته باشیم.

وی درباره تحریم مالی صداوسیما در روزهای گذشته گفت: اگر قرار است کسی تحریم شود ما هستیم نه افرادی که هیچ نقشی نداشتند. ما راضی به این نیستیم که خانواده بزرگ تلویزیون محدود شوند و این هم یکی از ترفندهای نفوذ است که می ‌خواهند ما را مقابل دیگران قرار دهند. گرچه بارها صداوسیما تحریم شده و فکر نمی‌کنم این تحریم موثر باشد. حاضرم تا آخر عمرم تحریم شوم و در خانه بمانم اما دوستانم در صداوسیما تحریم نشوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    22 3
    تا وقتی با خدا و مردم باشید در دل و جان ما جای دارید سربازان وطن.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    14 1
    کار اشتباهی نکردید که تحریم شوید ‌‌.میلیاردی از جیب بیت المال بذل و بخشش میکنند چیزی نیست ‌‌.؟!
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    13 0
    مسعولین دولتی. چه مشکلی با سریال کاندو. دارند.به نظر میرسد. این افراد. ترس و واهمه خواصی از سریال دارند.که. .نشعت گرفته از وادادگی درشبکه نفوذ است می تر سند رودست بخورند.وگر نه نباید با سریال ‌درمورد.جاسوسی. ساخته شده. این همه. حساسیت به خرج بدهند
  • ش. AE ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    8 2
    با خسته نباشید به شما آقای تهیه کننده این سریال مثل توپ نه تنها تو ایران تو تمام کشورها صدا داده شما تو دل مردم جا وا کردید دست شما درد نکنه پاینده باشید
  • علی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    5 0
    ولا تهنوا ولاتحزنوا وانتم الاعلون ان کنتم مومنین(سست واندوهگین نباشید اگر ایمان واستقامت در ایمان داشته باشید پیروزید)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس