کد خبر 975773
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
پیام «اسماعیل هنیه» خطاب به مقامات سیاسی لبنان

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پیام هایی را خطاب به مقامات لبنان ارسال کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پیام‌هایی را خطاب به مقامات سیاسی لبنان ارسال کرد.

بیشتر بخوانید:

اسماعیل هنیه در پیام خود به «میشل عون» رئیس جمهور، «سعد حریری» نخست وزیر و «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان از موضع این کشور در حمایت از ملت فلسطین و حقوق و مبارزات آن در راه رسیدن به آزادی و مخالفت قاطع با هرگونه طرح و توطئه علیه مسئله فلسطین از جمله معامله قرن و کنفرانس اقتصادی بحرین قدردانی کرد.

هنیه هم چنین در این پیامها اقدامات و محدودیت‌های اخیر وزارت کار لبنان علیه کارگران فلسطینی در این کشور را مایه تاسف خواند. هنیه افزود که ما در جنبش حماس این اقدامات را به هیچ وجه همسو با موضع رسمی و تاریخی لبنان در حمایت از حقوق ملت فلسطین و مقابله با طرح‌های اسکان فلسطینیان و هرگونه طرحی در راستای حذف حق آوارگان فلسطینی در بازگشت به سرزمین خود نمی‌بینیم.

وی همچنین تاکید کرد که چنین اقداماتی به نفع روابط دو طرف نیست و موجب اعمال فشار هرچه بیشتر بر آوارگان فلسطینی خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    1 3
    در لبنان طبق قانون کار، همه خارجی ها باید مجوز کار بگیرند و بابتش سالی یک میلیون بدهند. چرا لبنانی باید بیکار بماند، و فلسطینی هم حاضر نباشد بطور قانونی کار کند؟ تمام خارجی ها دارند مالیات و عوارض می دهند اما اینها نمی خواهند بدهند. چشته خور و مفت خور شده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس