کد خبر 975747
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
علیرضا میریوسفی - کراپ‌شده

مسئول مطبوعاتی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل فضاسازی‌های رسانه‌های غربی درباره آمادگی ایران برای گفت‌وگو در خصوص برنامه موشکی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا میریوسفی، مسئول مطبوعاتی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل فضاسازی‌های رسانه‌های غربی درباره آمادگی ایران برای گفت‌وگو در خصوص برنامه موشکی را تکذیب و تأکید کرد برنامه موشکی ایران تحت هیچ شرایطی و با هیچ کشوری قابل مذاکره نیست. 

پیش از این «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای با «شبکه ان‌بی‌سی‌نیوز» گفته بود: «اگر آمریکا می‌خواهد درباره موشک‌[های ایران] گفت‌وگو کند باید فروش سلاح از جمله موشک به دولت‌های منطقه را متوقف کند.  

خبرگزاری آسوشیتدپرس اظهارات ظریف را اینطور پوشش داد: «وزیر خارجه ایران می‌گوید گفت‌وگو بر سر برنامه موشکی با آمریکا امکان‌پذیر است.» «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا هم امروز در ادعایی مضحک مدعی شد که ایرانی‌ها برای اولین بار برای گفت‌وگو درباره برنامه موشکی خودشان ابراز آمادگی کرده‌اند. 

علیرضا میریوسفی در توئیتر این تفاسیر از سخنان وزیر خارجه ایران را رد کرده است. او نوشت: «ما از اساس تفسیر آسوشیتدپرس از سخنان ظریف در گفت‌وگو با ان‌بی‌سی نیوز و تعبیر کردن جمله‌ی  "اگر آمریکا می‌خواهد درباره موشک گفت‌وگو کند باید فروش سلاح از جمله موشک به دولت‌های منطقه را متوقف کند" به اینکه ایران مایل به گفت‌وگو بر سر برنامه دفاع موشکی خویش است را رد می‌کنیم.»

میریوسفی تأکید کرد: «موشک‌های ایران اصلاً و تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره با هیچ‌کس یا هیچ کشوری نیستند. ختم کلام.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    10 0
    پشت پرده از خیلی وقت دارن مذاکره می کنند ملت سرکارند،تردید نکنید مثل مذاکره مک فارلین
  • رضا US ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    5 0
    ظریف نمی‌داند که این نوع حرف زدن خودش یک گام به جلو از نظر آمریکایی‌ها طلقی میشود؟ این یعنی امکان مذاکره وجود دارد ولی به شرط ها ، آمریکایی‌ها اتفاقا برداشت درستی از حرف ظریف کرده اند
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    1 3
    مگر غرب درباره برنامه موشکی خود مذاکره میکند.؟؟؟برفرض مذاکره بکند مادرباره برنامه موشکی کشورمان مذاکره نمی‌کنیم.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    4 3
    متاسفانه، آقای ظریف جمله اش فارسی یا انگلیسی خوب نیست - جمله اش چند معنا دارد ... کسی که می خواهد مخاطبین را اطمینان دهد چنین حرفی نمی زند.... درست مثل مسئول مطبوعاتی دفتر نمایندگی حرف می زند
  • خیسه خال IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    2 3
    حکایت مایک پمپئو شبیه حکایت الاغی است که می خواهد به جای اسب شیهه بکشد که چشمش به قاطری می افتد مابقی ماجرابه عهده شما ...!
  • سعيد فكار IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    1 1
    انرژي هسته اي هم در اوايل قابل مذاكره نبود كم كم شل شديم احمدك ملا نمي رفت بردنش
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    2 4
    یواشکی میرین مذاکره اما توی پروپاگانداتون میگین نه؟!
  • ایرانی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    1 2
    اگرچه این جمله قشنگه .ولی واقعیت امر این است که به این دولت و ظریف و مسواین امور خارجه اعتمادی نیست.میرن کارشونو می کنن بعدشم میگن اگه استضاحم هم بکنید لو نمیدم ( مگه ظریف تو مجلس نگفت) اصلا هیچ رگ ایرانی تو وجود عده ای بیسواد نیست.همین چند روز پیش تو امریکا نگفت اگه برگردم به چندسال قبل دوباره مذاکرات را شروع می کنم.
  • FR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    6 0
    خب لابد ظیف هم با کمال حسن نیت واعتماد به آمریکا این نظر را مطرح کرده ! ظاهرا برجام بنفش ادامه داره .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس