کد خبر 975603
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کافو

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال برزیل املاکش را به خاطر بدهی از دست داد.

به گزارش مشرق، ورزشکاران زیادی بخش بزرگی از ثروت خود را پس از پایان دوران بازی‌شان به خاطر تجارت‌های اشتباه از دست می‌دهند و کافو یکی از آنها است. یکی از بهترین مدافع‌های تاریخ جهان اکنون به خاطر بدهی‌های زیاد در شرایط بدی به سر می‌برد. این بدهی‌ها به خاطر شرکتی است که پس از بازنشستگی به همراه همسرش تاسیس کرد. آژانس کاپی پنتا اینترنشنال پلیر مجبور شد از ۲۶۰ هزار تا ۱.۴ میلیون یورو وام بگیرد. به همین خاطر دادگاه سائوپائولو پنج ملک کافو و همسرش رجینا را مصادره کرد. بازیکن سابق تیم‌های میلان و رم گفت: این یک مشکل شخصی است. می‌توانم املاک، ماشین، خانه و … را بدهم. می‌توانم برای پرداخت همه بدهی‌هایم همه چیز خود را بدهم.

بیشتر بخوانید:

رکورددار حضور در فینال‌های جام جهانی

کافو پنج ملک خود را از دست داد اما ۱۵ ملک قهرمان جام جهانی هم بلوکه شده است تا بدهی‌هایش پرداخت شود. مدافع پیشین برزیل در دوران بازیگری ۳۲ ملک داشت. این املاک آپارتمان‌هایی از ۵۵ متر تا ۳۸ هزار متر بودند.

کافو همچنان در دنیای فوتبال حضور دارد و یکی از اعضای کمیته برگزاری کوپا آمه ریکا ۲۰۱۵ بود. همچنین چند روز پیش اعلام شد او سفیر برزیل در کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

افتخارات کافو زیاد است. دو جام جهانی، دو کوپا آمه ریکا، یک جام برندگان (رئال سوسیداد)، دو لیگ ایتالیا (میلان و رم)، یک لیگ قهرمانان اروپا (میلان)، دو سوپرجام اروپا (میلان)، یک جام جهانی باشگاه‌ها (میلان) و دو سوپرجام ایتالیا (میلان و رم) از عناوین مدافع پیشین تیم ملی برزیل است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس