کد خبر 975395
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
فوتبال

در ورزشگاه آزادی بین مهدی تاج و هدایت ممبینی یک گفت و گوی جدی صورت گرفت.

به گزارش مشرق، دو تیم ملی بزرگسالان و المپیک ایران دقایق پیش در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر به مصاف هم رفتند که این بازی با گل دقیقه ۱۱ مهرداد محمدی با نتیجه یک بر صفر به سود بزرگسالان در جریان است.

* در حالی که هیچ تماشاگری در ورزشگاه حضور ندارد گوینده ورزشگاه یک بار پیش از ورود تیم‌ها به زمین ضمن خوشامدگویی به خبرنگاران و اعضای دو تیم نام بازیکنان اصلی و حتی ذخیره‌ها را برای حاضران اعلام کرد و یکبار نیز پس از پخش سرود ملی و هنگامی که اعضای تیم‌ها با هم خوش و بش می‌کردند دوباره ترکیب دو تیم و ذخیره‌ها را اعلام کرد.

*رئیس فدراسیون فوتبال پس از ورود به ورزشگاه گفت‌وگوی خودش با خبرنگاران را خیلی زود به پایان رساند و به سمت مارک ویلموتس به سمت جایگاه رفت و با او برخورد گرمی داشت.

* کاردار سفارت بلژیک، محمود شیعی عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ و مدیرعامل پیکان، هدایت الله ممبینی رئیس کمیته داوران و حسین فرکی سرمربی تیم پیکان از جمله این افراد تماشاگر در آزادی هستند.

* ممبینی پس از ورود به جایگاه ویژه به سمت رئیس فدارسیون فوتبال رفت و با او گفت‌وگو جدی را انجام داد. این گفت‌وگو کمی طول کشید و تاج و هدایت الله ممبینی پس از مدتی روی صندلی نشستند و بحث جدی خودشان را به صورت نشسته ادامه دادند.

* اعضای تیم ملی جوانان کشورمان در جایگاه ویژه مشغول تماشای بازی امیدها و بزرگسالان هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس