خاتمی نجفی روحانی

با روی کار آمدن دولت مورد حمایت اصلاحات، سفره مردم کوچک شد و مردم دست به گریبان مشکلات سخت اقتصادی هستند، اما لیدر اصلاح‌طلبان در فکر تهیه ۸ میلیارد تومان برای نجات یک قاتل است؛ یک قاتل هم‌قبیله‎ای.

سرویس سیاست مشرق - با برگزاری اولین جلسه دادگاه «محمد علی نجفی» شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسر دوم خود (میترا استاد)، این پرونده را مجدداً در صدر اخبار قرار گرفت.

در روزهای گذشته، رسانه‌های خبری، گزارش قابل تأملی را منتشر کردند. براساس این گزارش، هم حزبی‌های محمدعلی نجفی و بزرگان اصلاحات با محوریت «محمد خاتمی» به صورت تشکیلاتی و با استفاده ازپتانسیل مهره‌های استانی اصلاح طلب دور جدیدی از فعالیت‌ها را جهت اخذ رضایت از خانواده مرحومه میترا استاد آغاز کرده‌اند.

براساس این گزارش، نزدیکان رئیس دولت اصلاحات که در مرحله اول با فشار و تهدید خانواده مقتول، نتوانستند رضایت بگیرند با بی نتیجه ماندن تلاش‌هایشان جهت سرپوش گذاشتن بر این رسوایی تشکیلاتی و جلوگیری از افزایش تبعات آن برای جریان اصلاحات، در صدد این هستند که با پایمال کردن خون مقتول و سرپوش گذاشتن بر جنایت محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران با واگذاری یک واحد آپارتمان به ارزش تقریبی ۸ میلیارد تومان به اولیا دم (به فرزند میترا استاد) از آنها اخذ رضایت نموده و پرونده این جنایت را مختومه کنند.

خانواده میترا استاد نیز در پاسخ به فرستادگان خاتمی اعلام کرده‌اند جریان اصلاحات ابتدا باید طی یک اعلام عمومی و به صورت رسمی نسبت به اعاده آبرو مرحومه میترا استاد (بابت تهمت‌های زده شده) اقدام نمایند.

«غلامحسین کرباسچی» دبیر کل حزب کارگزاران- ۱۹ خرداد ۹۸- در یادداشتی در روزنامه سازندگی با اشاره به بی توجهی سران اصلاحات به تذکرات دلسوزانه نهادهای امنیتی درباره مناسب نبودن شرایط نجفی برای تصدی شهرداری تهران، نوشت: «در واقع اشتباه اصلی نه از شورای شهر تهران که بر عهده احزاب پشتیبان ایشان بود که راهبرد نادرستی را انتخاب کردند. استراتژی این دوستان از آغاز بر دوقطبی‌سازی و مخالف‌خوانی بود و هست و این راهبردی غلط است که در امور سیاسی مبنای عمل را بر تضاد قرار دهیم و فکر کنیم قدرت ما در مخالفت است. در چنین شرایطی بود که به جای بررسی مستندات پرونده مدعیان علیه آقای نجفی در نهادهای معتمد خود یا وجدان خویش، این پرونده را «باج‌خواهی» خواندند و با تمرکز خواست اصلاحات بر شهرداری یک شخص و تعصب بر انتخاب آقای نجفی امکان بررسی آن شایعات بلکه مستندات را حتی از معاون اول رئیس‌جمهور سلب کردند و با تماس‌ها و فشارهای پیاپی در بالاترین سطوح اصلاحات تنها اصلاح ممکن در شهرداری تهران را شهرداری دکتر نجفی خواندند».

کرباسچی در ادامه نوشت: «تاریخ شاهد است که دوستان در جریان داستان بودند و به‌رغم مراجعه خانواده دکتر نجفی به بزرگان اصلاحات ایشان را به این مهلکه انداختند».

شایسته سالاری به سبک اصلاحات!

محمد خاتمی از اصلی‌ترین حامیان نجفی برای انتصاب در شهرداری تهران بود. این در حالی است که در انتخاب نجفی، نه اصل شایسته سالاری مورد توجه قرار گرفت و نه به استعلام‌های نهادهای ذیربط توجه شد.

اساساً اصلاح طلبان با مسئله شایسته سالاری کاملاً بیگانه هستند. چه آنکه به اذعان فعالین اصلاح طلب، لیست امید شورای شهر پنجم تهران و لیست امید تهران برای مجلس دهم- دست پخت های خاتمی- هر دو «در پستوها» و با «خاله بازی» بسته شد.

«سیدمحمود علیزاده طباطبایی» از اعضای شورای منحله اول شهر تهران که اکنون وکیل نجفی در پرونده قتل میترا استاد است- آبان ۹۷- در مصاحبه با روزنامه اصلاح طلب آرمان گفته بود: «افرادی باید در شورای شهر تهران حضور داشته باشند که به مدیریت شهری و چالش‌های پیش روی آن آگاهی داشته باشند. این در حالی است که اصلاح‌طلبان در انتخاب اعضای لیست انتخاباتی خود «خاله بازی» کردند و یک لیست کاملأ سیاسی بستند. در نتیجه بحران‌های مدیریتی در شهر تهران نتیجه خاله بازی است. اصلاح‌طلبان بسیاری از چهره‌های متخصص و متعهد را تنها به دلیل اینکه سهمیه هیچ حزب و گروهی نبودند در لیست خود قرار ندادند و با سهمیه بندی سیاسی لیست انتخاباتی خود را بستند. در شرایط‌کنونی یک جمع صد درصد اصلاح طلب مدیریت شهر تهران را برعهده گرفته‌اند که با هم ناهمگن هستند».

«احمد حکیمی پور» عضو اصلاح طلب شورای شهر اول و چهارم تهران-آذر ۹۷- گفته بود: «اعضای شورای شهر پنجم تهران فاقد تجربه کافی در زمینه مدیریت شهری هستند. به همین دلیل نیز موضوع را ساده فرض کرده‌اند. به همین دلیل نیز زمان زیادی طول کشید تا شرایط مدیریت شهری را درک کنند. هر چند که هنوز هم سوار کار نشده‌اند و نتوانسته‌اند روی برنامه‌ریزی‌ها مسلط شوند».

همچنین روزنامه اصلاح طلب شرق-مهر ۹۷- در مطلبی نوشته بود: «اینکه نتیجه کار ۲۱ عضو کاملاً یک دست شورای شهر پنجم تهران که با رأیی رکوردشکن انتخاب شدند و با یک دولت و مجلس تقریباً هماهنگ و همراه هم همزمان بوده و طیف وسیعی از افکار عمومی و رسانه‌ها هم با خوش‌بینی به عملکردشان چشم امید داشته‌اند، انتخاب دو شهردار ناموفق و بدعملکرد می‌شود، همان موقعیتی است که گل‌نکردنش از به‌ثمرنشاندنش سخت‌تر بود، اما این بازیکنان با هنرنمایی آن را راهی اوت کرده‌اند».

اتهام مهدورالدم‌ بودن و شائبه پول‌های کثیف/تلاش اصلاح‌طلبان برای پایمال کردن خون «میترا استاد»

همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، اصلاح طلبان با محوریت محمد خاتمی، در پی این هستند که با پایمال کردن خون مقتول و سرپوش گذاشتن بر جنایت محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران با واگذاری یک واحد آپارتمان به ارزش تقریبی ۸ میلیارد تومان به اولیا دم (به فرزند میترا استاد) از آنها اخذ رضایت نموده و پرونده این جنایت را مختومه کنند. همزمان، اتهام مهدورالدم بودن مرحومه میترا استاد که از سوی رسانه‌های این جریان و شخص نجفی نیز در دادگاه مطرح شد، در ادامه همین برنامه برای پایمال کردن خون مقتول است.

نکته قابل تأمل اینجاست که فعالین اصلاحات به هیچ عنوان این خبر را تکذیب نکردند.

اما شائبه بکارگیری پول‌های کثیف در فعالیت‌های جریان اصلاحات به همین مورد ختم نمی‌شود. پیش از این نیز در انتخابات مجلس دهم «الهه کولایی» فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب که با وجود سوابق کاری و داشتن چهره‌ای سرشناس در جریان اصلاحات از فهرست امید در مجلس شورای اسلامی جامانده بود در مصاحبه‌ای با خبرگزاری «آنا» اعلام کرده بود: «همیشه پول و قدرت در حوزه سیاست تأثیرگذار هستند. برخی کاندیداها از طریق رانت وارد لیست امید شدند و من این مسئله را تکذیب نمی‌کنم».

«محمود علیزاده طباطبایی»-وکیل نجفی نیز - دی ۹۶- در مصاحبه با روزنامه فرهیختگان گفته بود: «من تا شب انتخابات در "لیست امید" بودم اما شب آخر خیلی صریح و واضح به من گفتند که باید هزینه‌های انتخاباتی را پرداخت کنی! ولی من قبول نکردم».

همچنین «فاطمه دانشور» عضو اصلاح طلب شورای شهر چهارم، خبر «لیست فروشی» شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مبنی بر پیشنهاد ۲ میلیارد تومانی برای گنجاندن نام وی در لیست امید شورای شهر تهران را رسانه‌ای کرد. پس از آن روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد خبر لیست‌فروشی اصلاح‌طلبان در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران را تأیید و تصریح کرد که «غلامحسین کرباسچی» دبیرکل حزب کارگزاران در این خصوص نقشی کلیدی داشته است.

رسانه‌ای شدن این خبر برای دانشور گران تمام شد و نام وی به طور کلی از لیست اصلاح‌طلبان حذف شد. چندی بعد از این ماجرا، «فاطمه دانشور» در همایش «دوباره اصلاحات، دوباره امید» خطاب به عارف گفت: «الان بنده را شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان رد صلاحیت کرد. آقای عارف دست شما درد نکند، شما اخلاق را سر بریدید».

نکته قابل توجه اینجاست که «حسین مرعشی» سخنگوی حزب کارگزاران در واکنش به اظهارات دانشور، به طور تلویحی سخنان وی را تأیید کرد و گفت: «حالا یک کسی رفته به یک خانم محترمی گفته می‌توانید کمک کنید به ستادها که این هم یکی از وظایف اداره کنندگان امر انتخابات است».

منتظر پاسخ هستیم

شورای شهر پنجم تهران و لیست امید مجلس دهم و شهرداری نجفی و البته دولت روحانی از دست پخت‌های خاتمی و جریان اصلاحات است.

سفره مردم کوچک شد اما فعالین اصلاحات و در رأس آن، محمد خاتمی بدون توجه به وضعیت معیشتی مردم، صرفاً به دلیل برآورده کردن خواسته‌های قبیله‌ای و حزبی، برای بزک یک قاتل، پیشنهادی چندمیلیاردی به خانواده مقتول داده است!

مشرق منتظر توضیحات سران اصلاحات درباره خبر پیشنهاد میلیاردی به خانواده مقتول است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    یکی پول میخواد بده به یکی تا یکی اعدام نشه و اون یکی هم به سرمایه ای برسد این وسط یه عده چرا کار شکنی می کنن ؟همه چیز را سیاسی نکنین انگار کلا انسانیت از بین رفته و همه چیزتون شده سیاسی!! در همه ی قتل ها ی خوانوادگی غالبا قاتل را می بخشن! حالا بماند در کل چرا یک نابغه قاتل می شود و اصلا ایا او قاتل است یا مجبورش کردن گردن بگیرد یا اصلا ماجرای پرستو و کرکس و ....چی ان این وسط و ....!
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      75 49
      یوخاااااا.زندانی زیاد داریم که تو زندان هستند و مبالغ ناچیز.خاتمی بیاد اون 8میلیارد رو پخش کنه بین اینا تا کلی آدم آزاد بشه بره سر خونه زندگیش
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      40 52
      این جونور اسلاحتلب رو شناسایی کنید و به همراه نجفی اعدام کنید
    • US ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      38 42
      اگر انسانیت در جبهه اصلاح طلبان از بین نمی رفت جرات نمی کردند جان انسانها رو با پول بگیرند. نجفی اگر بخاطر قتل هم اعدام نشه باید بخازطر تهمتهایی که زده اعدام بشه. خونواده مقتول باید خیلی بی شرف باشن که بخوان خون عزیزشون رو با این همه آبروریزی و تهمت با پول معاوضه کنند. ضمنا اگه خاتمی پاش وسط نبود پول خرج نمی کرد.
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      60 28
      جونور اصولگرا همین روزاست که همتونو قتل عام کنیم پول خونتون رو هم بدیم برید پیش میترا استاد
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      35 66
      خاتمی ملعون فتنه گر را به جرم دادن خق السکوت برای پایمال کردن خون یک بی گناه محاکمه کنید
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      30 38
      ١٠:٣٩ جرات داري از پشت سيستمت بلند شو بعد تز قتل عام مارو بده،البته اول بايد بتوني از كمپ تيرانا بيايي بيرون كه فكر نكنم توان بدنيت اجازه بده
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      20 39
      پول مهریه اش هفت میلیارده که به ارث میرسه همونو بگیرن قاتلم اعدام کنن
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      26 28
      درچپاول بیت المال نابغه هستن. اینم ازنابغه های اخرالزمانی
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      9 34
      جناب انسانیت از جنس کثیف اصلاحات، میشه بفرمایید در کدام قاموس انسانیت غیر از قاموس نحس اصلاح طلبان، مقتول مظلوم را تهمت باران می کنند و آبروی خانواده اش را می برند و با تهدید می خواهند از خون عزیزشان بگذرند؟ نفهمیده ای و نخواهی فهمید چون اصلاح طلبی از جنس محمد خاتمی هستی
    • سیامک IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      9 27
      دیدی اخرش سفسطه شد اصلاح طلبان در 45 هزار تومان یارانه ملت شب تا روز را نمیتوانستند بخوابند 8میلیارد ...
  • مهماندار هواپیما IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    35 51
    خاتمی ان پول از ان یک میلیارد دلاری است که از شاه سعودی برای براندازی گرفته بود می خواست بدهد
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      37 33
      وقتی نجفی زیردستش 15میلیارد میده آپارتمان برا زن دومش، حالا ببین خودش زمان دولتش چقدر پارو کرده که فقط برا رضایت میخواد 8 میلیارد بده
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    41 34
    این افراد کثیف وخاندانهای کثیف را چرا از ایرا ن جمع نمی کنید که مردم نفس راحتی بکشند.؟
  • وکیل منصف IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    45 33
    من نمیفهمم این چه وضعشه ؟ خانواده مقتوله چطور خجالت نمیکشن و به خودشون اجازه میدن که دست جناب خاتمی رو پس بزنن ؟ یعنی 8 میلیارد تومن بسشون نیست ؟ تازه بحث هایی نظیر گردن گیری قتل و قتل غیر عمد و قتل مردانه و پرستو هم این وسط مطرحه . از دوستان خواهشمندم یه ملک 8 میلیاردی دیگه هم بذارن رو قبلی و با سوییچ یه ماکان 2018 خشک قال قضیه رو بکنن . الان سایه جنگ هم بالای سر کشوره و درست نیست که در حین هجوم نیرو های بیگانه به کشور جناب دکتر در زندان باشن . یه دو دهنه مغازه ای چیزی هم بزنید به نام پسر مقتوله تا مشغول شه و برای چارتا جوون دیگه هم اشتغال زایی ایجاد شه .
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      15 34
      تناقضات آشکار:اولا شماها اگه سند داشتین مقتول پرستو و..... هست که هرگز 8 میلیارد نمیدادین برا رضایت، دوما سران پاک دست چپ اینهمه پول رو از کجا میارن،سوما از مجلس ششم به دروغ دارید از سایه جنگ صحبت می کنید یعنی تقریبا بیست سال در صورتی که خود ژنرال های آمریکایی میگن توانایی جنگ با ایران را نداریم،و در آخر شما همه چیز رو میخواید با رشوه حل کنید چون هیچ سندی ندارید و فقط حرف میزنید و حرف هم باد هواست.
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      5 31
      وکیل نصفه، هرچند ارزش امثال تو و بقیه اصلاح طلبان حتی قدر . هم نیست ولی اگر شرف نداری لااقل انصاف داشته باش
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
      3 28
      جناب خاتمی کی ؟ چی می گی ؟ نیاز به بذل و بخشش امثال تو نیست .
  • TR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    41 44
    بهش در اسلام دیه میگویند و کار کاملا درستی است.
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      48 31
      دیه را از مال دزدی نمی دهند وقتی هم غیر عقلانی چندین برابر شود بهش حق السکوت می گویند نه دیه
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    42 18
    اگر با 8 میلیارد رضایت بدهندرضایت دهندگان برنده هستند ولی قاتل بازنده است.طبق اعتقادات دینی وانسانی کسی که خون یکنفر را به ناحق ریخته باشد .درهمین دنیا به هر طریقی که باشد خونش ریخته خواهد شد.
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    33 23
    "مشرق منتظر توضیحات سران اصلاحات درباره خبر پیشنهاد میلیاردی به خانواده مقتول است". این جمله ات منو کشته. برو با منشی هماهنگ کن، وقت بگیر. منتظر توضیحات هم نباش. در حد خودت باش. زبون دراز، گردن را به باد میده.
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      3 35
      خب زبون درازتو کوتاه کن تا گردن درازت بر باد نره
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    33 28
    اصلاح طلبان قاتلان این ملت اسلامی هستند که جلوه مشهود آن در شخصی به نام نجفی تجلی کرد این ها به خاطر منافع خودشان حاضرند اسلام و ملت ایران را زیر پا بگذارند روز مرگ تمام انسان از رگ گردن بهشون نزدیکتره و خداوند دانا آگاه به لحظه وقوع آن خواهد بود حضرت علی علیه السلام فرمودند قبر انسان یا باغی از باغ های بهشت است یا گودالی از آتش های جهنم و جهنم جایگاه ظالمان است
  • CA ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    31 32
    انقدر تو این مدت کش رفتن از بنده و شما و هنوز کسی نفهمیده که این چند میلیارد توش هیچه
  • حیدر صالح IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    19 42
    نجفی قاتل حرفه ای نبود ! چون قبلها .... میترا هم میتوانست با سلاح نجفی خود کشی کرده باشد اما نه با پنج شلیک ! به هر حال میترا رازی که قصد افشای آن را داشت با خود به گور برد
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      10 25
      قاتل قاتله. مگر در دیگر قتل هاب خانوادگی قاتل حرفه ای بوده؟؟طرفداری بی منطق از قاتل به نوعی شرامت در قتله
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    18 39
    شما که بی سند تهمت مهدورالدم بودن رو به مقتول زدینه، مرد باشید و مستند ثابت کنید، چون میدونید تهمت زدینه میخواید پول بدید تا رضایت بگیرید، راستی لیدر اصلاحات...... 8 میلیارد فقط میخواد بده برا رضایت، البته جای تعجب نیست وقتی مقام قاتل پاک دست زیردستش 15 میلیارد میده خونه واسه زن دومش
  • DE ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    39 33
    خاتمی این ثروت را از کجا آورده ؟؟؟
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      14 27
      از همون جایی که نجفی آورده و 15 میلیارد میده آپارتمان واسه زن دومش
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      38 58
      درد و بلای دکتر خاتمی کبیر بخوره تو سر همه مافیاهایی که تمام زمینه ها رو قبضه کردن
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      31 30
      خاتمی صغیر هم نیست تکرار می کنم صغیر هم نیست چه برسه به کبیر
    • DE ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      22 27
      درد و بلای همه دکتر های انقلابی و مومن بخوره تو سر خاتمی اکبیر و مافیاهایی که کل اصلاح طلبچی ها را با پول سرپانگه داشتند.
    • رحیم IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
      0 0
      این خاتمی کبیر چرا همیشه طرف قاتلها و فتنه گرها وبی دینها و عیاشهاست
  • نونا US ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    26 44
    تا چشم حسود كور شود ، شايد اين پول را از اسرائيل و امريكا مي گيرد ؟ هههههه
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    24 29
    خداوند لعنت جریان کثیف اصلاحات به سرکردگی خاتمی که در همه جا فتنه گری میکنند
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    27 28
    از همان جایی که نجفی پول خرید خانه 15 میلیارد تومانی را آورد . از دزدی از بیت المال .
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    46 26
    این وضع نشان می دهد که انقلاب پاکدستانه خمینی در دستان عده ای چپاولگر غارتی بوده است به امید روزی که اینها محاکمه شوند یا این که خداوند چراغ عمر اینهارا خاموش کند که فرهنگ زندگی زیبای مردم ایران را با عادت به چپاول و اشرافیگری به لجن زار تبدیل کرده اند
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    50 23
    اصولگرایان چه تلاشی میکنن از میترا استاد قدیسه شهید بسازن
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      20 29
      شما دنبال این هستین که از یک قاتل بی سند قدیس بسازید، یه روز بی سند تهمتهای مختلف به مقتول میزنید و روز دیگه چون تهمتهای دروغ خودتون رو باور ندارید به دست و پاشون میفتید برای رضایت اونم با 8 میلیارد، نجفی یک قاتل هست و اگر خانواده مقتول رضایت ندهد قطعا اعدام میشود.
    • ناشناس IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      34 28
      فعلا که اصلاحات گند زده به همچی خدا لعنت کنه هر چی آدم خانن به این مملکت، مملکت از زمان خاتمی به این ور دچار چالشهای بزرگی شد که اگه وجود حضرت آقا نبود الان جبهه اصلاحات دو دستی کشور رو تقدیم میکردن، روحانی اومد به اصطلاح خودش و جبهه اصلاحات سفره کوچک احمدی‌نژاد رو بزرگ کنه که بزرک نکرد کوچکتر هم کرد خدا لعنت کنه همه خائنین به این مردم و کشور رو
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
      1 28
      زن بد بخت را با ناجوان مردانه ترین شیوه ترور کرده تو می فهمی خون انسان مقتول بدست شقی ترین آدم یعنی چه ؟
  • نوبر IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    12 23
    سید اولاد پیغمبر(ص) وسید اولاد علی (ع) بایستی بدنبال اجرای عدالت باشد نه چیز دیگر
  • حمید IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    39 2
    یعنی اگه خاتمی جوابیه ای بنویسه شما واقعا منتشر میکنید؟!!!
    • 0919369928 IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
      23 0
      زندگی تمام مردم شده سیاست بدگفتن از چیزی که ثابت نشده یا خوب گفتن از چیزی که دروغه هر حرفی که زده میشه نتایج و اثراتی روی خودمون یا اطرافیان ما داره که شاید متوجه نشیم بزارید قانون به این مسائل رسیدگی کنه ذهن خودتان را با خوندن اینگونه خبر ها یا جدی گرفتن او خراب نکنید باور کنید زندگی بهتری می تونید داشته باشید امید وارم آرامش مهمان تمام خانه تمام دنیا باشه .
  • NL ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    12 33
    وقتی با مرگ کسی چنین بازی می کنید احتمال اینکه در زمان حیات او دوستان شما سو استفاده های امنیتی کرده باشند را خیلی زیاد میکند. من که به آخرت ایمان دارم و در آن روز همه ما لخت و بدون سلاح هایمان محشور خواهیم بود و پاسخ اعمالمان را خواهیم داد.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    10 5
    کو ؟
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    12 29
    جنابان اصلاح طلب از بس نادرست حرف زدند و هم حرف مفت زدند و هم سر در اخور بیگانه کردند و هم سینه بیگانه زدند و دست تمنای بیگانه کردند دیگر قابل اطمینان نیستند خداوندسایه شان را از سر مملکت ایران کم کند و خداوند درست و کوچکشان را لعنت کند
  • یک جانباز IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    32 9
    من هر چند از اصلاح طلبان دلخوشی ندارم اما این پستی و رذالت است که کشته شدن زن ،توسط یک اصلاح طلب را پتکی کنی برای خورد کردن بقیه اصلاح طلب ها. ایا هیچ اصول گرایی تاکنون چنین جنایتی یا جنایتی مثل این انجام نداده است. آیا انگشتان یک دست همه مثل هم هستند خجالت بکشید .گاهی از اصولگرا بودن خودم به خاطر چنین حماقتی های که شما می کنید خجالت می کشم .شما ابرویی همه اصولگراها را می برید و امثال این کارها باعث جدایی مردم از اصولگراها می شود. شما با امثال این کارها ارای اصولگراها را پایین می آورید الان قرن بیست و یکم است و مردم خود قضاوت می کنند و عقل دارندو خوب هم قضاوت می کنند.
    • حسین IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      6 24
      داداش جوش نزن رذالت و پستی تهمت زدن بدون مدرک به مقتولی ست که دستش از این دنیا کوتاست، اونهم نه یه نفر بلکه کل هم با تمام قدرت رسانه ایی از بزرگ و کوچک اصلاحات بدون کوچکترین مدرک، اینها انسانیت اخلاق انصاف و شرافت را ذبح کرده اند، خودشون هم تهمتهاشون رو باور ندارن که پیشنهاد 8 میلیارد برای رضایت کرده اند، وگرنه اگر کسی مهدورالدم باشد قاتل اعدام نمیشه، نیاز به دست و پا زدن برای رضایت نیست، من که اصولگرا نیستم، ولی شک دارم اصولگرا باشی
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    29 17
    خودتون کثیف تر از اصلاح طلبان هستید
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
      0 20
      حرفی که نمیشه، طبق مستندات هیچ کس به کثیفی افسادطلبان نمیرسه
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    14 28
    خاتمی می دونه بعد از نجفی نوبت اوست به زودی خاتمی را بر چوبه دار خواهیم دید
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      30 8
      جوجه افراطی همتونو اعدام میکنیم به زودی
  • رضا IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    33 4
    امان از پرستو و پرستوبازان
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    3 28
    عجب پرستو بازیه شده چه پولایی پاش خرج میکنن ببینم اول میدونن پرستو هستن بعد میکشن بعد براش ولخرجی میکنن یا اول پرستو شناسی میکنن براش خرج میکنن بعد میکشن خلاصه اینه که باید مشخص شه این هست که پرستو مهمتر از 15 میلیلرد و 8 میلیارد بیشتر می ارزه اخرش رضایت مهم هست که که میگیرن
  • حسین IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    16 8
    مشرق در انتشار کامنتها طرفدار فتنه گرانه، مال ما چه ایرادی داشت بردی جز غیر قابل انتشار
  • رضایی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    6 33
    بزرگترین جنایت امثال نجفی دست درازی به بیت المال ِخیانت در امانت و همینطور تخریب چهره اسلام و حکومت اسلامی است ای کاش این جنایتکاران پست بخاطر این جنایت نابخشودنی محاکمه می شدند در ان صورت با خون قربانیان خود از پولی که از مردم به یغما بردند معامله نمی کردند
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    18 36
    خدا لعنت بکند اکبر رفسنجانی را که امثال : نجفی های تروریست و جنایتکار را به این مملکت تحمیل کرد .
    • محمد IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      29 8
      امام خمینی (رض)به اندازه وزن تو حکم مسئولیت برای مرحوم ایت الله هاشمی صادر کرد .بااین استدلال تو ایا باید به امام ناسزاگفت؟ برو ادم باش دراخرت کسی به دادت نمی ریه خودت رابخاطر دیگران جهنمی نکن
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    34 23
    خاتمی کارش درسته اینقدر حسود نباشید
    • فرهاد IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      13 27
      آره توی پخش کردن بیت المال الحق که کارش درسته
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    9 25
    ازجیب بیت المال.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    15 23
    این افساد طلبان آخر درویی و ریا هستند ..یک روز برای کشته شدن چند سگ ولگرد های و هوی به راه میاندازند و همه مردم را متهم به حیوان آزاری و روان چریشی متهم میکنند حالا هم برای آزادی یک قاتل خونسرد که از فرقه خودشان است به انواع روشها از تهمت زدن و داستانهای تخیلی تا جمع اوری دیه متوسل میشوند وآنوقت ادعای روشنفکری و تمدن هم دارند ...واقعا جاهلان عصر ما همین وطن فروشانند
  • مجید دلبندم IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    5 29
    مهریه به ارث میرسه همینجوری 7 8 میلیارد به خانواده مقتول میرسه نیازی به باج اضافه نیس بکشینش بره قاتل را
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    35 2
    از کجا معلوم این خبر درسته؟مردمو چی گیر آوردین؟ خودتونین
  • ملائی IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    4 24
    فقط مفسدین از مفسدین وقاتلین و جنایت کاران حمایت می کنند و رشوه 8 میلیاردی جور می کنند
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    32 0
    بازی بی فایده محاکمه نجفی در دام افتاده
  • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    4 28
    زمین بره اسمون آسمون بیاد زمین این آقا باید اعدام بشه. مگه کشکه
  • محمد IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    36 2
    امام خمینی (رض)به اندازه وزن تو حکم مسئولیت برای مرحوم ایت الله هاشمی صادر کرد .بااین استدلال تو ایا باید به امام ناسزاگفت؟ برو ادم باش دراخرت کسی به دادت نمی رسه خودت رابخاطر دیگران جهنمی نکن
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
      1 25
      چه ربطی داره، شمر هم سردار سپاه امام علی بود، و قاتل امام حسین
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    4 27
    پیامک 16:2خیلی ها ازامام حکم گرفتند .ولی ثابت قدم نماندند.عاقبت مهمه.
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    6 30
    احمق جان نجفی تو دادگاه برمیگرده میگه این خانم قبل از اینکه بشه زن من با مردان زیادی رابطه داشته . با این اتهام سنگین 8 میلیارد که سهله 800 میلیارد هم بدن خانواده مقتول رضایت میدن ؟ آره اصلاح لجن جون ؟
  • جوادی GB ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    5 34
    این ۸ میلیارد رو خاتمی از کدوم بودجه بیت المال میخاد بخشش کنه یا ابالفضل
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
      0 22
      گفتن حتما از یارانه افرادی که در رای شون اسم روحانی ننوشتن کم بشه
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    6 30
    هشت میلیارد برا اینا پول تو جیبی اقازادهاشونه چیزی نیست داداش
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    4 32
    چرا تهمت میزنید .میترا استاد از ارتباط خلاف شرع تبرئه شده ‌جواب خدا را باید بدید حواستان باشه کسانیکه به اون مرحومه که دستش ازدنیا کوتاهه تهمت میزنید.
  • CA ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    4 33
    یکی هم پول بیشتر بده و این جرثومه را راهی جهنم مذاب کنه ...
  • mohammadreza IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    49 0
    با غلط کردن نجفی هم اعاده حیثیت برای میترا استاد نمی شود .کارهایی که خودش و برادرش برای خاطر پول کردند و می کنند در ذهن هر کسی باقی می ماند.با پرت کردن حواس مردم به مسائل دیگر ابروی رفته این دو را نمی شود باز گرداند.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    36 1
    بابا مگه خون امثال این خانم ارزشم داره که به او پایمال شه??
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    2 38
    در روایت آمده کسیکه به شخصی تهمت بزندبا همان تهمتی که زده ازدنیا میرود .تهمت بلای عصرما.
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    3 25
    همانا اصلاح طلب ها تهوع آورترین قوم بر روی کره ی زمینند
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    2 24
    این طیف همه چیزشان قدرت و پول است وای بحال ملتی که امورشان بدست اینهاست از دیانت هیچ خبری نیست همه گرفتاریهای مردم زیر سر اینهاست
  • طیبه IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    21 5
    باسلام خدمت همه عزیزانم واقعا جای تاسف داره تو این بحبوحه زمانی به جای اینکه متحد باشیم و باری از رو دوش مردم و مملکت برداریم تازه سنگ میندازیم..... اونیکه قاضی هست حکمشو میده‌...یا اعدام میشه یا آزاد میشه...غیراز این چیزی نیست.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    1 25
    احزاب و جریاناتی مثل کارگزاران و بعضی شخصیتهای جریان اصلاحات از ارکان و قدرت های کلان مالی کشور هستند و سرمایه های صدها میلیاردی در گردش و اختیار دارند . این جریانات علاوه بر اینکه از قدرتهای سیاسی در سایه هستند از مهمترین قدرتهای اقتصادی و مالی کشور محسوب میشوند . لذا دادن دیه قتل یک نفر برای اینها اصلا عددی نیست . و قاعدتا به اندازه پول تو جیبی یکی از اقا زاده شان برای سفرهای تفریحی هم محسوب نمیشود .
  • ایرانی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    33 3
    میترا استاد حقش بود که بمیرد
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
      1 27
      چون میخواست اسرار پاک دست را فاش کنه، ایشون که پاک دست بود چه اشکالی داشت بیشتر پاک دستیش مشخص میشد
  • ن د US ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    27 0
    چرا باید این همه تهمت وافترا بزنیم به این واون یا رو ببین جایی ازعمرش پیدا میکنی که هدررفته باشه ؟زحمت کشیده نیاوردن دودستی تقدیمش کنن نجفی رو میگم مث من وشما هی ننشته کامنت برا بقیه بزاره خخخخخخ تازه من هم چند وقت دیگه میرم سر کار دیگه نمیام کامنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس