کد خبر 975273
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
پرو پئیچ

در حالی که امروز (دوشنبه) آخرین مهلت استقلال برای پرداخت طلب پروپئیچ است اما این باشگاه هنوز به صورت رسمی پرداخت مطالبات این بازیکن را تایید نکرده است.

به گزارش مشرق، تکلیف ماجرای پروپئیچ و استقلال امروز (دوشنبه) مشخص می‌شود و مدیران استقلال باید تا پایان امروز طلب ۴۳۰ هزار دلاری این بازیکن را پرداخت کنند. در حال حاضر علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه در زاگرب به سر می‌برد تا این پول را به پروپئیچ پرداخت کند.

امروز اخباری مبنی بر پرداخت پول به پروپئیچ منتشر شده اما باشگاه استقلال هنوز این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده است. ماجرا از این قرار است که پول به سفارت ایران در زاگرب فرستاده شده تا به پروپئیچ پرداخت شود اما هنوز رسید این پول امضا و ارسال نشده که پرونده او و استقلال رسماً بسته شود.

بیشتر بخوانید:

استقلال پرونده پروپیچ را بست

پیش از مدیران استقلال در تلاش بودند تا از محل درآمد ۸۵۰ هزار دلاری‌شان در فیفا، طلب پروپئیچ را پرداخت کنند اما در نهایت این راهکار عملی نشد. به همین دلیل استقلالی‌ها راهکار دومی اندیشیده‌اند و ۴۳۰ هزار دلار تامین کردند که در صورت عدم همکاری فیفا، این پول را از طریق سفارت ایران در زاگرب به پروپئیچ پرداخت کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس