کد خبر 975266
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
موگرینی: برای ترمیم شکاف‎ها تلاش می‎کنیم/لودریان: باید در موضوع ایران یکپارچگی داشته باشیم/هانت:هنوز روزنه‌هایی برای حفظ توافق هسته‌ای وجود دارد

وزرای خارجه فرانسه، انگلیس و نیز مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از آغاز نشست بروکسل درباره برجام اظهاراتی را مطرح کردند.

به گزارش مشرق، «فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا درباره برجام گفت: روابط اروپا و ایران خوب است و ما آمادگی داریم برای ترمیم شکاف‌ها اقدام کنیم.

در همین حال «ژان ایو لودریان»، وزیر خارجه فرانسه گفت: باید در موضوع ایران یکپارچگی خود را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید:

لودریان در این نشست بار دیگر در واکنش به اقدام ایران در کاهش تعهدات برجامی خود خواستار عقب نشینی ایران از این تصمیم شده است.

«جرمی هانت»، وزیر خارجه انگلیس نیز در جمع خبرنگاران گفت: ایران هنوز یک سال تا رسیدن به تسلیحات هسته‌ای فاصله دارد و هنوز روزنه‌هایی برای حفظ توافق هسته‌ای وجود دارد.

وزرای خارجه کشورهای اروپایی امروز دوشنبه در بروکسل دیدار می‌کنند تا پیرامون برجام و تحولات اخیر منطقه بحث و تبادل نظر داشته باشند.

هدف از این نشست اقدام برای حفظ برجام اعلام شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خیسه خال IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    2 0
    حفظ برجام از طرف اروپا در واقع هیچ معنی برای ایرانیان ندارد و بیشتر شبیه فکاهی است در نزد ایرانیان اروپا گروگان امریکا است و از خودش هیچ اختیاری ندارد ... به عنوان یک ایرانی افتخار می کنیم که رعیت و گروگان هیچ کشوری نیستیم
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    0 0
    خاک برسر بعضی ازمسئولین ترسو ما.. بخدا قسم اگه دهتا کلاهک هسته ای داشتیم نصف تحریمها برداشته میشد. وجدانا نسبت منابع 2کشوروقدرت اقتصادی بومی ایرانو کره شمالی کدوم بشتر تحریمن .وپول ملی کدوم بی ارزشتره.جواب سوال منو یه ادم وارد لطفا بدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس