سورنا ستاری

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه صنعت خودروی ایران از مونتاژکاری عبور کرده است گفت: پژو ۳۰۱ با ۶۰ درصد داخلی سازی تولید خواهد شد.

به گزارش مشرق، سورنا ستاری در مراسم افتتاح خط تولید آزمایشی ۳۰۱ گفت: ما فارغ التحصیلان فوق العاده ای داریم و دانش بالایی در شرکت های قطعه ساز داریم که تکنولوژی خوبی برای تولید قطعه دارند.


وی مهم ترین عامل را در مسیر موفقیت وجود راهبرد دانست و گفت: در ایران خودرو به صورت خاص اتفاقات بسیار خوبی افتاده که نتایج آن را خواهیم دید.


ستاری با اظهار خوشحالی از عملکرد ایران خودرو در مسیر توجه جدی به شرکت های دانش بنیان گفت: به خصوص در طراحی پلتفرم داخلی تلاش هایی صورت می گیرد که در آینده می توانیم خودرویی داشته باشیم که مردم از آن راضی باشند.


وی تاکید کرد: تا زمانی که به فکر وارد کردن پلتفرم و مونتاژ کردن باشیم این صنعت نیست بلکه کارخانه است که ایجاد اشتغال هم می کند، اما صنعت برای فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد اشتغال می کند که باید به این سمت حرکت کنیم.


وی ادامه داد:‌ اگر قرار است محصولی از پژوهش و تحقیق بیرون بیاید، در آن پروژه‌ بخش خصوصی باید حضور داشته باشد و با بودجه‌های دولتی محصولی از تحقیقات بیرون نمی‌آید.

همچنین معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در حاشیه افتتاح خط تولید آزمایشی پژو۳۰۱ گفت:‌توجه ایران خودرو به شرکت های دانش بنیان ستودنی است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به راه اندازی خط تولید آزمایشی محصول ۳۰۱ گفت: باید در خودروسازی اول از همه دانش طراحی داشته باشیم، خودروسازی باید برای خودش هویت داشته باشد که الان درحال پیدا کردن این هویت است.

سورنا ستاری در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید آزمایشی ۳۰۱ گفت: ما فارغ التحصیلان فوق العاده ای داریم و دانش بالایی در شرکت های قطعه ساز داریم که تکنولوژی خوبی برای تولید قطعه دارند.

وی مهم ترین عامل را در مسیر موفقیت وجود راهبرد دانست و گفت: در ایران خودرو به صورت خاص اتفاقات بسیار خوبی افتاده که نتایج آن را خواهیم دید.

ستاری با اظهار خوشحالی از عملکرد مدیرعامل ایران خودرو در مسیر توجه جدی به شرکت های دانش بنیان گفت: به خصوص در طراحی پلتفرم داخلی تلاش هایی صورت می گیرد که در آینده می توانیم خورویی داشته باشیم که مردم از آن راضی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس آذری IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    11 0
    خالی بندی هاشون برای مردم رنگ و حنایی نداره.
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    6 1
    لطفا این 60 درصدی که میفرمایید داخلی سازی شده رو نام میبرید ؟؟ آیا سرسیلندر ؛ سیلندر ؛ ECU و سایر قطعات الکترونیکی شامل اینا هست ؟ احتمالا شما 60درصد تودوزی یا مثلا نقاشی بدنه و ... رو منظورتونه وگرنه متاسفانه بعد 40 سال از شروع انقلاب هنوز نتونستیم پراید رو کامل داخلی کنیم چه برسه به پژو 301
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
      3 3
      دوست عزیز لطفا مغلطه نکنید هیچ ربطی به انقلاب نداره .... مگه مدیران این دو شرکت و نیروهایب که در راس آن هستند اعتقادی به انقلاب دارند ... اتفاقا بحث ما همینه اگر افراد با مدبربت جهادی و انقلابی مثل صنابع نظامب در راس و بدنه مدیریتی این دو شرکت بودند الان جنابعالی دهنت بسته بود ... در ضمن امثال شما افراد غرب زده و لیبرال رو انتخاب میکنید ولی خرابکاریشونو از جیب انقلاب حساب میکنید
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    3 0
    اقای دکتر ستاری ادعای شما زمانی درست بود که پلت فرم وطنی sp100 و خودرو "رهام" این گونه به مسلخ برده نمیشد!!!
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    3 1
    حیف آن پدر
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    0 0
    سود سرشار میلیارد دلاری ایساکو از واردات قطعات اتفاقات خوبیه که در حال حاضر داره در ایرانخودرو اتفاق میفته از قضا ایساکو خصوصیه البته از قضا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس