کد خبر 975192
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
مدیرعامل ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو از تولید 100 هزار دستگاه پژو 301 در فاز اول تولید این خودرو در کشور خبر داد و گفت: شهریور ماه نیز شاهد تولید یک خودروی داخلی بر روی پلت‌فرم ایرانی خواهیم بود.

به گزارش مشرق، هاشم یکه‌زارع در مراسم آغاز تولید آزمایشی پژو 301 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این خودرو بدون اتکا به فرانسوی‌ها به تولید رسیده که در حال حاضر 60 درصد داخلی‌سازی در آن صورت می‌گیرد و این رقم در شروع تحویل به مشتریان به 80 درصد خواهد رسید.

ببینید:

نخستین تصاویر از آغاز خط تولید پژو ۳۰۱

به گفته وی، در فاز اول 100 هزار دستگاه پژو 301 در ایران خودرو تولید خواهد شد که این رقم در فاز دوم سالانه 250 هزار دستگاه خواهد بود.

* تولید یک محصول ایرانی جدید از شهریورماه

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه پژو 301 بدون حضور شرکت پژو در ایران به تولید رسیده، افزود: در شهریور ماه نیز شاهد اتفاق خوب دیگری خواهیم بود به طوری که یک محصول ایرانی بر روی پلت‌فرم داخلی به تولید خواهد رسید. 

یکه‌زارع ادامه داد: گرچه شرکت پژو ایران را ترک کرده ولی ما بدون اتکا به آنها تولید محصولاتشان را ادامه خواهیم داد.

* سرمایه‌گذاری 60 میلیون یورویی برای تولید 301

مدیرعامل ایران خودرو در مورد میزان سرمایه‌گذاری برای تولید پژو 301 ، گفت: در خط بدنه پژو 301 معادل 36 میلیون یورو و در خط مونتاژ نیز حدود 14 میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده و در مجموع میزان سرمایه‌گذاری انجام شده برای تولید این خودرو 50 تا 60 میلیون یورو است.

وی در پایان در مورد وضعیت تحویل خودروهای ناقص انبار شده در ایران خودرو گفت: در حال تکمیل این خودروها هستیم و تعداد آنها روند نزولی را طی می‌کند که طی چند ماه آینده به نقطه‌ای خواهیم رسید که تحویل تعهدات ایران خودرو به روز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    26 0
    افتابه تونستی بسازی جایزه داری
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
      3 0
      اینها وقیح تر از این هستن که از این جملات بترسن. خودروهای ثبت نامی قبلی رو ندادن دارن برای قدرت نمایی پوشالی خودرو جدید تولید می کنن . دولت هم فهمیده که بازار اشباع شده و به زودی سوددهی ندارن داره از خودروسازی ها بیرون میره تا سهام ضررده آنها را به مردم واگذار کنه
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    6 0
    ای کاش یه خبرنگار ازش سوال می کرد: شما چند سال تو اون خراب شده مدیر عامل هستیدمحصولاتی که در طول صدارت شما به دست مصرف کننده رسیده فقط نام ببرید.همه ی حضرات فقط بدنبال کاسبی خود ودارودستشون هستند
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    2 0
    هدف تخلیه جیب ملت بدبخت در پیش ثبت نام است. مثل اینکه بدجوری لنگ حقوق کارمندا و مدیران نجومی بگیرشون هستند. بعد پیشپرداخت اگر پشت گوشتون را دیدید، ماشینتون را هم میبینید
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    4 0
    این از کجا در آمد؟ مگر پژو رابطه اش را فعلا با ایران قطع نکرده است!
  • aa IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    0 0
    یالا حمله به سایت ثبت نام پرشدن جیب خودرسازان تحویل 5 ساله خودرو با قیمت چندبرابری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس