ترامپ

ترامپ در ادامه حملاتش به نمایندگان منتقد در کنگره، آن‌ها را غیرآمریکایی خواند و گفت آن‌ها باید به «کشورشان» بازگردند.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه در اظهاراتی نژادپرستانه، نمایندگان دموکرات را غیرآمریکایی خواند و گفت آن‌ها باید به کشورهایشان بازگردند.

بیشتر بخوانید:

بحرانی به نام «ترامپ دوستی» در میان اونجلیست‌های آمریکا

او در پیام توئیتری خود نوشت: «جالب است زنان دموکرات ترقی‌خواه کنگره را ببینید که اصالتاً از کشورهایی آمده‌اند که دولت‌هایشان فاجعه کامل و تمام عیار هستند، بدترین و فاسدترین و بی‌کفایت‌ترین در هرکجای دنیا هستند (اگر اصلاً دولتی در حال کار داشته باشند)، اکنون با صدای بلند و خشنی به مردم آمریکا، بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشور ملت روی زمین می‌گویند که چطور دولت باید اداره شود».

ترامپ در ادامه توئیت طولانی خود نوشت: «چرا آن‌ها مکان‌هایی که از آن آمده‌اند برنمی‌گردند و به ترمیم مکان‌های کاملاً از هم گسیخته و آلوده به جرم کمک نمی‌کنند. سپس برگردند و به ما نشان دهند چگونه این کار را باید انجام داد. این مکان‌ها به‌شدت به کمک شما نیاز دارند. شما نمی‌توانید به قدر کافی سریع بروید. مطمئن هستم نانسی پلوسی بسیار خوشحال خواهد شد که ترتیبات سفر مجانی شما را فراهم کند».

او در توئیت خود به فرد خاصی اشاره نکرد اما چند روز پیش، «الکساندریا اوکازیو کورتز» و «ایلهان عمر» دو زن رنگین‌پوست نماینده کنگره را مورد حمله کلامی قرار داد و گفت حتی نمی‌داند آن‌ها از چه کشورهایی آمده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جهانگیر IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    8 3
    خب خودت هم برو گمشو کشور بابات (اسکاتلند) . توی آمریکا چه غلطی میکنی؟ ابله اصلا" کشور آمریکا اصالتی داره ؟ همش مهاجر هستن . خاک توسرت . و وای به حال اون مردم بدبخت و بیچاره ای که تو رئیس جمهورشون هستی
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
      3 3
      اولا کشور مادرش اسکاتلند هست و دوما اهمیتی نداره چون خود ترامپ متولد آمریکاست پس آمریکایی حساب می شود
  • ببم جان IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    3 8
    شاید خیلیا ها بهش حمله کنن ولی حرفش حقه عرضه داشتن خراب شده هایی که ازش اومدن رو درست کنن
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
      1 2
      تو چرا اینجا موندی بزن به چاک یقلوی.
  • غلامحسین IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    10 4
    این جمله باید از زبان بومی های امریکا به امثال ترامپ گفته بشه.
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    2 1
    ایرانی های مقیم امریکا ! خوب درک میکنند که ترامپ زبان گویای ضمیر آمریکاست، ترامپ یک شخص نیست، بلکه یک ملت است که دیگران را زائده و مزاحم میدانند. او به زبان ساده و صریح و رسا اعلام میکند و الباقی در لفافه و دمکرات گری اعتقاد خود را پنهان میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس