کد خبر 974768
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
والیبال

تیم ملی والیبال آمریکا پس از یک بازی سخت با برتری مقابل برزیل راهی فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ شد و باید مقابل تیم روسیه به میدان برود.

به گزارش مشرق، صبح امروز (یکشنبه) ۲۳ تیر ماه ۱۳۹۸ تیم‌های ملی برزیل و آمریکا در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در شیکاگو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم ملی آمریکا با برتری ۳ بر ۲ مقابل حریف خود راهی فینال این مسابقات شد تا حریف روسیه شود. روس ها برای رسیدن به دیدار نهایی موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۱ لهستان را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی والیبال ایران پنجم شد +برنامه فینال

به این ترتیب، ابتدا تیم میزبان (آمریکا) با نتیجه ۲۵ - ۲۱ ست نخست را برد اما در ست‌های دوم و سوم این تیم ملی برزیل بود که با نتایج ۱۷ - ۲۵ و ۲۱ - ۲۵ پیروز بازی شد تا دو بر یک پیش بیفتد. در ادامه اما باز هم این آمریکا بود که با درخشش متئو اندرسون ست‌های چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ - ۲۰ و ۱۵ - ۹ پیروز شد تا در نهایت سه بر دو برنده این دیدار حساس شده و راهی فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ شود.

به این ترتیب بامداد فردا (دوشنبه) ۲۴ تیر ماه، ابتدا در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد تیم‌های لهستان و برزیل در دیدار رده‌بندی به مصاف یکدیگر می‌روند و سپس تیم‌های آمریکا و روسیه برای برگزاری بازی فینال از ساعت ۳:۳۰ مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

آمار نهایی این دیدار به شرح زیر است:

آمریکا در این بازی ۵۵ آبشار موفق، ۱۱ دفاع روی تور موفق و ۴ امتیاز سرویس را ثبت کرد. همچنین ۳۳ امتیاز این تیم نیز با خطاها و اشتباهات بازیکنان برزیل کسب شد.

تیم ملی برزیل نیز ۵۹ آبشار موفق، ۴ دفاع روی تور موفق و ۶ امتیاز سرویس را به ثبت رساند. ۳۱ امتیاز این تیم نیز با اشتباهات و خطاهای بازیکنان حریف کسب شد.

در پایان نیز متئو اندرسون با کسب ۲۲ امتیاز (۲۰ آبشار و ۲ دفاع موفق) برای تیم ملی آمریکا، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار شد.

در سوی دیگر نیز والاس دسوزا با کسب ۱۷ امتیاز با زدن آبشار، امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی برزیل شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    3 5
    برزیل هم بازی درمقابل ایران رو با داوری به زور برد اونم نامردی. ایران پتانسیل حتی قهرمانی رو داشت فقط تاکتیک مربی لو رفته بود ولی دمشون گرررم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس