مردم گله‌مندند

رهبر انقلاب: به مسئولین عرض می‌کنم که این حضور مردمی در ۲۲ بهمن را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیت‌های ما مسئولین به حساب نیاورید. مردم گله مندند... از بسیاری از چیزهایی که در کشور می‌گذرد.

به گزارش مشرق، چاپ دوم کتاب «مردم گله‌مندند» همزمان با ایام سالگرد امضای برجام روانه بازار شد.کتاب «مردم گله‌مندند» مجموعه تحلیل‌ها، توصیه‌ها، نگرانی‌ها و نقدهای بیانات مقام معظم رهبری در دوران اعتدال است. این کتاب در ۶ فصل و یک فصل ضمیمه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

توجیهات فرویدی برای نمایش تمایل همخوابگی «مادر» با فرزند + تصاویر

فصل‌های این کتاب عبارتند از: «مولفه‌های گفتمان انقلابی و گفتمان انفعالی»، «تحلیل کلان و قرآنی رهبری از شرایط کنونی کشور»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها نقدها و نگرانی‌ها در عرصه اقتصادی»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها، نقدها و نگرانی‌ها در عرصه سیاست داخلی و خارجی»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها، نقدها و نگرانی‌ها در عرصه فکر، فرهنگ، علم»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها، نقدها و نگرانی‌ها در عرصه محیط زیست» و در بخش ضمیمه شامل سه پرونده با عناوین «پروژه تحریف مکتب امام»، «پروژه نفوذ» و «ادب مرد به ز دولت اوست» (موارد تقابل فکری رییس جمهور با رهبر معظم انقلاب)

برشی از کتاب:
به مسئولین عرض می‌کنم که این حضور مردمی در ۲۲ بهمن را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیت‌های ما مسئولین به حساب نیاورید. مردم گله مندند... از بسیاری از چیزهایی که در کشور می‌گذرد، مردم گله ‌مندند... مردم با تبعیض میانه‌ای ندارند...هرجا تبعیض ببینند، احساس ناراحتی و رنج می‌کنند. هرجا کم کاری ببینند همین جور. هرجا بی اعتنایی به مشکلات ببینند، همین جور. هرجا پیش نرفتن کارها را ببینند، همین جور. مردم گله مندند
بیانات در دیدار با مردم آذربایجان شرقی
۹۵/۱۱/۲۷

چاپ دوم کتاب «مردم گله‌مندند» در قطع رقعی و ۳۶۰ صفحه به کوشش دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی و به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir با ۲۰ درصد تخفیف کتب را تهیه کنند و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    0 0
    بالباس مبدل وقیافه عوض شده بیان تومردم تا ببینن مردم رکیکترین فحشارو به مسئولین میدن. گله مندن. یامردم متنفرن ازدزدان بیت المال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس