حمیداوی

مالک شهرخودرو می‌گوید تیمش با توصیه وزارت ورزش و رییس فدراسیون فوتبال به اردوی ترکیه نمی‌رود.

به گزارش مشرق، فرهاد حمیداوی، مالک تیم فوتبال شهرخودرو درباره وضعیت این تیم در تابستان و تکلیف اردوی خارجی این تیم گفت: خدا را شکر تیم تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد و امیدوارم اردوی تهران نیز به گل‌محمدی و بازیکنان کمک کند تا برای لیگ نوزدهم با قدرت هر چه بیشتر آماده شویم. متاسفانه اردوی خارجی ما لغو شد و دیگر وقت هماهنگی آن را نداریم.

وی ادامه داد: ما با توصیه وزارت ورزش و رییس فدراسیون فوتبال اردوی خارجی خود را به داخلی تبدیل کردیم اما نمی‌دانیم چرا به تیم‌های دیگر توصیه نشد.

بیشتر بخوانید:

حمیداوای: چرا اردوی خارجی برای سرخابی‌ها بد نیست؟

مالک شهرخودرو با کنایه گفت: با رفتن استقلال و پرسپولیس به ترکیه، قرار است از امروز واحد پول ترکیه به ریال تغییر کند! فکر کنم فقط حنای شهر خودرو رنگ نداشت. تنها کاری که الآن از دست ما بر می‌آید این است که به فرودگاه برویم پشت سر پرسپولیس، استقلال و تراکتور آب بریزیم.

حمیداوی درباره مذاکره با روح‌الله باقری هم گفت: ما با او صحبت کرده‌ایم اما باقری به ما گفت که چند پیشنهاد از سایر تیم‌های لیگ برتری داد و به همین دلیل پاسخ به پیشنهاد ما را به چند روز دیگر موکول کرد. البته من به حضور او در مشهد امیدوارم و به زودی با اضافه شدن او و یک مهاجم خارجی، خط حمله ما جان تازه‌ای خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس