کد خبر 973775
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
پروپیچ

باشگاه استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا و کسر ۶ امتیاز قرار دارد.

به گزارش مشرق، بحث پرداخت بدهی پروپیچ بازیکن پیشین استقلال به یکی از مشکلات اصلی این باشگاه تبدیل شده است. مهلتی که فیفا برای باشگاه استقلال برای پرداخت طلب ۴۵۰ هزار دلاری این بازیکن تعیین کرده بود، رو به اتمام است.

بیشتر بخوانید:

طارق همام از استقلال جدا شد

هرچند گفته می‌شود باشگاه استقلال پول این بازیکن را فراهم کرده است اما امروز خبری منتشر شد مبنی بر حذف استقلال از آسیا و کسر ۶ امتیاز.

کسب اطلاع شد مسئولان باشگاه استقلال مبلغ مد نظر برای بستن پرونده پروپئیچ را تهیه کرده اند اما هنوز به وی پرداخت نشده است. باشگاه استقلال تا روز ۲۳ تیرماه فرصت دارد این بدهی را پرداخت کند در غیر این صورت با تصمیم انضباطی فیفا مواجه خواهد شد.

خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا و کسر ۶ امتیاز این تیم تهرانی را تهدید می کند و باید دید در فرصت کوتاه باقی مانده تا مهلت تعیین شده، مسئولان استقلال می توانند این بدهی را پرداخت کنند یا نه.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IN ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    5 1
    این دلال های آشغال فروش و مدیران بی کفایت فوتبال ایران رو عقب نگه داشتند .نگاه به بردهای تیم ملی و بازیکن های لژیونر نکنید .اینا به خاطر استعداد ایرانی هست وگرنه اگه مدیر لایق و ضابطه داشتیم و آموزش صحیح و استعدا یابی واقعی الان خیلی بالاتر از آسیا بودیم
  • ارین IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
    0 0
    میگم شما خبرنگارا روزنامه نگاران چرا دنبال حاشیه هستین. یعنی بغیر از دروغ چیزی یادتون دارن. شما تحصیلات درسیتون فک کنم زیر خط ابتداییه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس