کد خبر 973768
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
متهم

دختر جوان که از خانه فرار کرده بود برای بازگشت نزد خانواده‌اش مجبور به طـــــــــــراحی یک سناریوی آدم ربایی دروغین شد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل مرد میانسالی پیش پلیس رفت و در حالی که از ناپدید شدن دخترش خبر می‌داد گفت: دخترم صبح دیروز برای رفتن به دانشگاه خانه را ترک کرد اما دیگر خبری از او نشد. هر چه با تلفن همراهش نیز تماس می‌گیرم خاموش است. به سراغ دوستان و هم دانشگاهی‌هایش هم رفتم اما کسی از میترا خبری ندارد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری دو نفر از عوامل سرقت خشن از مادر هرمزگانی

با شکایت مرد میانسال بلافاصله به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز شد. در نخستین گام کارآگاهان به سراغ بیمارستان‌ها و کلانتری‌ها رفتند اما هیچ رد و سرنخی از میترا به‌دست نیامد.

ماجرای آدم ربایی

بررسی‌ها برای یافتن دختر جوان ادامه داشت تا اینکه 72 ساعت بعد پدر میترا دوباره به سراغ پلیس آمد و گفت: دخترم را دزدیده و او را بشدت شکنجه کرده‌اند. آدم رباها پای او را با چاقو مجروح کرده‌اند. اما دخترم توانسته فرار کند او ساعاتی قبل با وضعیت جسمی و روحی خیلی بدی خودش را به خانه رساند.

به‌دنبال این تماس، تحقیقات ادامه یافت و در نهایت مأموران پلیس با شکایت دختر جوان موفق به دستگیری فرد آدم ربا شدند. شهرام، مرد میانسالی که به این اتهام بازداشت شده بود، گفت: آدم ربایی در کار نیست. من و میترا دوست بودیم روز مورد نظر او را سوار ماشینم کردم و به خانه باغی که در اطراف تهران داشتم بردم. چند روزی باهم بودیم اما وقتی میترا متوجه شد من، همسر و فرزند دارم تصمیم گرفت که مرا ترک کند و به خانه برگردد. اما از آنجایی که رویش نمی‌شد به خانه برگردد و پاسخگوی سؤالات پدر و مادرش باشد با چاقو پایش را زخمی و شروع به خودزنی کرد. بعد از آن هم راهی خانه شد.

این درحالی بود که پزشکی قانونی نیز اعلام کرد که ضربه چاقو خودزنی بوده است. باتوجه به نظریه پزشکی قانونی، مدارکی که در تحقیقات به‌دست آمد و اظهارات مرد میانسال، دختر جوان تحت بازجویی قرار گرفت.

فرار از مجازات

بدین ترتیب دختر جوان که دستش را رو شده می‌دید به نقشه آدم ربایی دروغین اعتراف کرد و گفت: در تلگرام با شهرام آشنا شدم. به من وعده و وعیدهای زیادی داد و ابراز علاقه کرد. من هم تصمیم به ازدواج با او را داشتم. اما چون شهرام 45 سال داشت به خاطر تفاوت سنی مطمئن بودم که پدر و مادرم با این ازدواج موافقت نمی‌کنند.

او ادامه داد: برای همین یک روز به بهانه رفتن به دانشگاه از خانه خارج شدم و به خانه باغ شهرام در خارج از تهران رفتم. چند روزی که آنجا بودم متوجه شدم که او زن و بچه دارد. به‌همین دلیل تصمیم گرفتم به خانه برگردم. اما از برخورد خانواده‌ام بشدت می‌ترسیدم. به‌همین دلیل تصمیم گرفتم خودم را زخمی کنم و به دروغ به آنها بگویم که مرا ربوده‌اند و از دست آدم رباها فرار کرده‌ام.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اخی IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    20 3
    عجب جامعه شیرتوشیری شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    18 0
    چند روز هی مینوشتن دختر دوچرخه سوار ناپدید شده بعد هم گفت میخواستن قلب منو در بیارن دیدن به مریضشون نمیخوره ازادم کردن
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    17 5
    گذشته از همه مسائل مربوط به این شخص آیا فکری بحال کل جامعه در خصوص مسائل اخلاقی میکنید؟!!!!!! مهم نیست برای شما که چرا یک دختر 20 ساله دنبال مرد متاهل 45 ساله میرود؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! مهم نیست که ثروت مملکت چگونه تقسیم شده که عده ای چند زن دارند و چند ده تن دوست دختر کم سن و سال و عده ای نمیتوانند ازدواج بکنند ؟ مهم نیست که چه زندگی هایی بهم میپاشد بخاطر تامین وضع مادی یک دختر یا یک زن؟!!!!!!!! نمیدانم اینجا دنبال چه هستید ولی ثوزیع ثروت در ایران وحشتناک ناعادلانه هست و عامل همه بدبختی هاست و فروپاشی خانواده ها و اجتماع
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      8 4
      از کجای این متن برداشت فرمودید که این دختر، فقیر یا از خانواده ای فقیر بوده است
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      8 6
      عامل این چیز فقر اگر بود نباید بیشتر این مسائل مربوط به اقشار مرفه می بود. اتفاقا فقرا به مراتب سالمتر زندگی می کنند. این نتیجه ماهواره و تلگرام و اینستاگرام و اینترنت است و بس
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    10 1
    چقدر راحت و دوستانه شهرام، مرد میانسالی است گفت: آدم ربایی در کار نیست. من و میترا دوست بودیم(!!)روز مورد نظر او را سوار ماشینم کردم و به خانه باغی که در اطراف تهران داشتم بردم. چند روزی باهم بودیم(!) اما وقتی میترا متوجه شد من، همسر و فرزند دارم تصمیم گرفت که مرا ترک کند و به خانه برگردد.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    7 3
    آن نره گفته است که چند روزی باهم بودیم اما وقتی میترا متوجه شد من، همسر و فرزند دارم تصمیم گرفت که مرا ترک کند! همین اظهارات اکر ثابت شود برای اعدام آن مرد به جرم زنای مرد متاهل کافیست.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      3 2
      جایی نوشته زنا کردن؟اون ماده چرا رفته باهاش؟
    • محسن GB ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      1 0
      البته صحبتی از زنا نشده است؛ اما به اتهام رابطۀ نامشروع می شود محاکمه و در صورت اثبات محکوم شوند. مجازاتش هم تا 99 ضربه شلاق است.
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      2 0
      نوشته چند روز با هم بوده اند! لابد داشته بحث علمی می کرده اند!
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      2 1
      برای پول وقدرت وثروت وخدایی متوهمانه ,اینجور ماده ها جامعه رو به گند کشیدند ودارن جولان میدن!متاسفانه برخوردی هم نمیشه!
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      1 1
      فکر کردی اونوقت که همجنسای ماده ات جولان میدن ,این جولان به تو وامثال تو اصابت نمیکنه؟!فکر کردی قدرت رقابت با هر ماده ای رو داری؟!
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      0 2
      همه نوشتن اون ماده چی ؟؟؟اون دختر نمیدونسته اون مرد زن و فرزند دارد ...ولی اون نرینه میدونسته خودش زن و فرزند دارد و یک دختر را فریب داده...
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    9 0
    یاد اون دوچرخه سواری افتادم که خواستن قلبش رو پیوند بزنن
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    2 2
    به نظر من این مرد به جرم دروغ گویی باید تنبیه شود وحتی اگر زن نمی داشت بدون اجازه خانواده دختر نباید دختر مردم را می برد شاید ان دختر مخش تاب داشته باید اودنبال فرصت طلبی باشد حداکثر مجازات را باید برای این مرد زن دار در نظر گرفت
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
      2 2
      آخه کودن,دختره افتاده دنبال مرد پولدار,دوست بودن,عقب مانده ذهنی فکرکنم تویی نه اون دختره!
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    1 1
    به نظر من تو هر کسی هستی بیشتر از اندختر له له پول داری خدا سرراهت قراردهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس