خبر ویژه

یک عضو حزب‌ اتحاد ملت در اظهاراتی کنایه‌آمیز خطاب به روحانی و اعضای فراکسیون امید در مجلس گفت: باید سیاستی انتخاب و بیان شود که اگر خودتان در آن منصب نشستید، بتوانید آن را اجرا کنید.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

محمد نعیمی‌پور در گفت‌وگو با ایرنا گفت: معتقد هستم اگر کسانی که در مجموعه لیست‌ها حضور داشتند مرتکب تخلف شدند، به صراحت اعلام شود که آنها را به عنوان مجموعه اصلاح‌طلبان قبول نداریم. از کارهای اساسی اصلاح‌طلبان، پالایش درون‌گروهی است.
اگر اسم کسی اصلاح‌طلب بود اما تنها چشمش به صندلی و کرسی بود، او را اصلاح‌طلب ندانید. قرار نیست من یا رفیقم به نوایی برسم، دستی در قدرت داشته باشیم تا سری در سرها داشته باشیم. این سهم‌خواهی و منفعت‌خواهی است.


وی می‌افزاید: اصلاح‌طلبان باید بگویند راهکار ما در مورد سیاست خارجی چیست. آیا تاکنون از یک فرد اصلاح‌طلب در مورد سیاست خارجی شنیده‌اید؟ ممکن است کسی تحلیلش را بیان کند که خیلی وقت‌ها هم غیرمسئولانه است. باید سیاستی انتخاب و بیان شود که اگر خودتان در آن منصب نشستید، بتوانید آن را اجرا کنید. نه اینکه بگوید آنها را برای انتخابات گفتم ولی مقتضیات الان فرق دارد. اگر شما مقتضیات را نمی‌شناختید، چرا جلو آمدید؟


نعیمی‌پور همچنین گفته است: اگر اصلاح‌طلبان در ۲۲ سال گذشته موفق نشدند حلقه، گروه یا گعده‌ای ندارند که تصمیم‌گیر باشند، اشتباه کرده‌اند. از این منظر نمی‌توان گفت که اگر به آقای ایکس در مجلس یا خانم ایگرگ در شورای شهر انتقاد داریم، بگویند او اصلاح‌طلب نیست. این شخص با اسم اصلاح‌طلب آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس