در ادعای جدید مقامات اسرائیلی، موشه یالون در همایش هرتزیلیا مدعی شد که ایران برای حمله به آمریکا در حال ساخت موشک‌هایی با برد 10 هزار کیلومتر است.

به گزارش مشرق، معاون نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بیان کرد که ایران در حال ساخت موشک‌های دوربردی است که برد آنها به 10 هزار کیلومتر رسیده و با استفاده از آنها می‌تواند آمریکا را مورد هدف قرار دهد. وی که رییس سابق کارکنان نیروهای دفاعی اسرائیل بوده است، هشدار داده است که برنامه هسته‌ای ایران در حال تبدیل شدن به تهدیدی نه تنها برای اسرائیل، بلکه برای کلیه جهان غرب است.

موشه یالون در صحبت‌های خود مدعی شد: «انفجاری که در تأسیسات تحقیقاتی سامانه موشکی ایران رخ داد مربوط به سامانه‌ای می‌شد که داشت برای تولید یا توسعه موشکی با برد 10 هزار کیلومتر آماده می‌شد. این موشک‌ها برای «شیطان بزرگ»‌، آمریکا، است و نه برای ما. لذا ایران تنها برای اسرائیل خطر محسوب نمی‌شود. بنابراین، هنگامی که ما به بحث سلاح هسته‌ای این رژیم می‌رسیم، باید با این دید به آن نگاه کنیم.»


ایران در حال حاضر دارای موشک‌های دوربردی با برد بیش از 2 هزار کیلومتر است که با استفاده از آنها می‌تواند اسرائیل را هدف قرار دهد. از آنجا که هم‌اکنون ایران دارای توان نظامی‌ای است که می‌تواند امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر بیندازد لذا مقامات این رژیم بر آنند تا با بیان چنین سخنانی ایران را در نزد هم‌پیمان قدیمی‌شان، آمریکا، به تهدیدی بسیار بزرگ تبدیل کنند تا آنها نیز که امنیت خود را برابر با امنیت جهان معرفی می‌کنند، به نیابت از این رژیم و جهان دست به مقابله با ایران بزند.

همچنین گفتنی است که شبکه خبری یهودیان در گزارش خود به موفقیت ایران در ارسال ماهواره نوید نیز اشاره و از این دستاورد فضایی و علمی با عنوان ambitious space program (برنامه جاه‌طلبانه فضایی) یاد کرد.

طبیعتاً از دید رسانه‌های صهیونیستی اگر چنین کاری از سوی کشورهای غربی و یا رژیم غاصب صهیونیستی رخ دهد، این کار نوعی فعالیت انسان‌دوستانه و در راستای پیشرفت بشریت تلقی می‌شود، حال آنکه اگر ایران در هر زمینه‌ای به پیشرفت علمی برسد باید آن را نوعی «جاه‌طلبی» و اقدامی ضد بشری قلمداد کرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمود ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل میخوان با این حرف ها مردم کشورهای غربی رو با خودشون همراه کنن اما کور خوندن مردم کشورهای غربی بیدارشدن دست شما برای جهانیان رو شده تحقق وعده الهی نزدیکه ان شاء الله
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    0 0
    این مطلب به جنگ نرم چه ربطی داره؟
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    0 0
    اگر واقعی باشه دم ایران گرم
  • اسراییل باید از بین برود. ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    0 0
    امید وارم حتی اگر مخفیانه هم شده باشه ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کنه به کوری چشم اسراییلی ها . مگه ما چی از بچه دزدا یهودی کمه که بمب اتم نداشته باشیم. ضمنا ایران نیاز نیست کاری برای از بین بردن اسراییل و آمریکا کاری انجام دهد چون خود به خود دارن از بین میرن
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    0 0
    بیچاره داره برعکس میگه!.. اسراییل موشک های 10 هزار کیلومتری با کلاهک اتمی ساخته سال دیگه بزرگترین رزمایش موشکی تاریخ اسراییل رو خواهید دید
  • salman ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    0 0
    احسنت احسنت احسنت
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    0 0
    جهت دهی افکار نوعی جنگ نرمه
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    0 0
    در اقدامي عجيب ما موشك هاي 150،000كيلومتري داريم!!!
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    0 0
    اقا جون اگه واقعا ما به سلاح هسته ای دست پیدا کنیم دیگه هیچ کشوری جرات قد قد کردن نداره . داشتن بمم هسته ای در برابر این جانواران الزامیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس