کد خبر 973677
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
الویری

یک معضل در تصمیم گیری های حساس مدیریتی، همین است که به هشدار های مراکز امنیتی، اعتنا نمی شود. فقط به هشدارهای اطلاعات سپاه هم محدود نمی شود.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران می گوید "یک نهاد امنیتی به ما گفت نجفی را برای شهرداری انتخاب نکنید، به صلاح نیست. ولی قانع نشدیم".

یک معضل در تصمیم گیری های حساس مدیریتی، همین است که به هشدار های مراکز امنیتی، اعتنا نمی شود. فقط به هشدارهای اطلاعات سپاه هم محدود نمی شود. دولت و طیف مدعی اصلاحات، حتی به مخالفت های مشابه وزارت اطلاعات در موارد مشابه نیز بی اعتنایی کردند.

محسن هاشمی، اواخر اسفند 97 به ویژه‌نامه اعتماد گفته بود «در مورد حناچی، بعضی مخالف انتخاب وی بودند. البته در هر دو مورد نجفی و حناچی، با دخالت مستقیم رئیس‌جمهور مسئله حل شد. وقتی وزیر کشور نتوانست حکم حناچی و نجفی را امضا کند و با وزیر اطلاعات به اختلاف نظر برخوردند، روحانی ورود پیدا کرد و مسئله خاتمه یافت. این هم طبیعی است، بالاخره رئیس‌جمهور برای همین کارهاست دیگر!».

در مورد خاص نجفی، گذر زمان، هشدار نهادهای امنیتی را تایید کرد اما افراطیون مدعی اصلاح طلبی به جای پذیرش اشتباه و عذرخواهی از مردم، این بار در توجیه جنایت نجفی علیه همسر دومش، مدعی شدند خانم میترا استاد پرستوی نهادهای امنیتی بوده است! نهاد امنیتی اگر می خواست پرستو  (نفوذی و جاسوس) بگمارد، چرا باید روشنگری و درباره مشکلات نجفی در همین زمینه هشدار و توجه می داد؟

شهرداری پایتخت در دوره نجفی، بدترین و رها شده ترین مدیریت ها را پشت سر گذاشت؛ چرا که نجفی نه این کاره بود و نه حال و روز و سرگرمی هایش، کمترین تناسبی با مدیریت کلان شهر تهران داشت. به همین دلیل هم هنگام غافلگیری مردم در برف شدید زمستان - که پیش بینی شده بود- خبر آمد شهردار در جزیره کیش به سر می برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
    0 0
    «با دخالت مستقیم رئیس‌جمهور مسئله حل شد» چقدر هم خووووب حل شد!!!!!!
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    4 8
    مردم لیست بدست بدتر ازینا باید سرشون بیاد
  • سلام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    12 0
    خب مشخصه که وزارت اطلاعات هشدار داده بوده که جناب آقای دکتر نجفی احتمالاً طعمه یک پرستو می باشه، که متاسفانه باورش برای مسئولین سخت بوده و قبول نکردن. والسلام
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    2 5
    مشكل از بوالهوسی اصلاحاته وگرنه تو تور پرستو نمیفتادن. شعار آزادیشون هم در اصل بی حجابی و آزادی مشروب و فقط به خاطر بی بند وباریشونه که میخوان عیششون کامل بشه.
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
    1 4
    ده ها و صد ها عذرخواهی بدهکارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس