کد خبر 973597
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه باشگاه تراکتور باید ریسک به خدمت گرفتن رضا شکاری را بپذیرد، گفت: فکر می‌کنم مدیران پرسپولیس از فیفا استعلام گرفتند و برای همین قید شکاری را زدند!

به گزارش مشرق، رضا شکاری که از هفته گذشته با باشگاه پرسپولیس مذاکراتی انجام داده بود، امروز به یکباره به تیم تراکتور پیوست. سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از زمان شروع مذاکرات شکاری با پرسپولیس، به این باشگاه هشدار داده بود که ممکن است تبعات شکایت ذوب آهن از شکاری، دامن سرخپوشان را بگیرد. مدیرعامل ذوب آهن در مصاحبه هایش از مدیران پرسپولیس خواسته بود وضعیت شکاری را از فیفا استعلام کنند تا این بازیکن به یکباره محروم نشود.

آذری بعد از پیوستن شکاری به تیم تراکتور گفت: تراکتور با جذب شکاری ریسک بزرگی کرد و باید تبعات این ریسک را بپذیرد. ما از حق و حقوق خودمان کوتاه نمی آییم.

وی افزود: به نظرم تراکتوری ها در جذب شکاری فوق العاده عجله کردند. همان خطراتی که متوجه شکاری در صورت پیوستن به پرسپولیس بود، الان متوجه تراکتور است. شکاری باید بداند با عوض کردن یک باشگاه، تبعات حکم فیفا رفع نمی شود. ما دنبال حق و حقوقمان هستیم و برایمان پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور یا سایپا فرقی ندارد.

بیشتر بخوانید:

تراکتور شکاری را از چنگ پرسپولیس در آورد!

مدیرعامل ذوب آهن یادآور شد: به نظرم مدیران پرسپولیس از فیفا وضعیت شکاری را استعلام کردند و برای همین قید جذبش را زدند. من با آقای رغبتی و آقای نبی اعضای هیات مدیره پرسپولیس صحبت کرده و تذکر داده بودم که وضعیت شکاری تابع شرایط خاصی نیست. تراکتوری ها باید بدانند ریسک جذب شکاری با عوض کردن باشگاه تغییری نمی کند.

آذری در پاسخ به این سئوال که رای نهایی شکایت ذوب آهن از شکاری به فیفا چه زمانی اعلام می شود؟ گفت: این رای هر موقع صادر شود به نفع ما است. ظاهراً تراکتور این ریسک را پذیرفته و همانطور که گفتم ما هم از حق و حقوقمان کوتاه نمی آییم.

مدیرعامل ذوب آهن در پایان گفت: به نظرم شانس با پرسپولیس یار بود و مدیران این باشگاه در این زمینه باهوش عمل کردند. اگر این بازیکن به پرسپولیس می آمد و محروم می شد، این تیم در آسیا به مشکل می خورد. هواداران پرسپولیس مطمئن باشند بازیکنان آنچنانی از دست نداده اند!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس