کد خبر 973343
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
گولانی

یک روزنامه صهیونیستی نوشت، ارتش این رژیم استقرار تیپ «گولانی» در طول مرز غزه با فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» امروز (دوشنبه) اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی استقرار تیپ «گولانی» در طول نوار مرزی با غزه را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

اسرائیل: نُجَباء قصد حمله موشکی به تل‌آویو را دارد

بر اساس این گزارش، این تیپ در طول نوار مرزی، داخل کیبوتس‌ها (نوع از شهرک‌های اشتراکی صهیونیستی) و شهرک‌های مجاور غزه مستقر خواهد شد و این کار چند روز طول می‌کشد.

شهرک‌نشینان شهرک‌های مجاور غزه نیز از حوادث امنیتی و انتقال تجهیزاتی ویژه حفاری‌های سنگین توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

تیپ گولانی تیپ شماره یک ارتش رژیم صهیونیستی است که بیشترین و سخت‌ترین آموزش‌ها در این تیپ داده می‌شود. تیپ مذکور تقریبا در تمام جنگ‌های این رژیم و اغلب حملات آن در سرزمین‌ های اشغالی و بیرون آن مشارکت داشته است.

با وجود آنکه تیپ گولانی متشکل از نیروهای کماندو، ویژه و زبده ارتش رژیم صهیونیستی هستند اما همین نیروها در جریان جنگ ۳۳ روزه علیه لبنان در سال ۲۰۰۶ شکست مفتضحانه‌ای از نیروهای حزب الله لبنان خوردند و تلفات و خسارتهای زیادی متحمل شدند.

هفته گذشته «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت، تل‌آویو خود را آماده می‌کند که در صورت لزوم در غزه عملیات گسترده نظامی انجام دهد.

همچنین رژیم صهیونیستی مدعی است که طی ماه‌های اخیر، نیروی هوایی این رژیم چندین کامیون حامل سلاح به مقصد غزه را هدف قرار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین آقا IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
    0 0
    به نام خدا... حضور تیپ زبده گولانی برای حفاظت و پوشش دادن امنیتی و حفظ تامین نیروهای ضد جاسوسی موساد برای کشف تونل های مخفی مقاومت که جهت دسترسی به مناطق اشغالی حفر شده اند میباشد..رژیم اشغالگر قدس با احساس وحشت از اخبار رسیده از دوایر امنیتی و ضد جاسوسی ارتش و موساد. که متاسفانه تعدادی هم از خائنان حاضر در غزه با انها همکاری کرده و باعث شده اند که تعداد بیشتر ی ا زتونل ها بوسیله موساد کشف شده و با این کار در ارسال مواد غذائی و تردد نیروهای مقاومت و ارسال سلاح و تجهیزات خلل زیادی وارد شود...با این حال انها قصد دارند با نصب ابزار های حساس جاسوسی بیشتر نسبت به کشف و جلوگیری از حفر تونل های بیشتر اقدام و جلو گیری نمایند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس