کد خبر 973137
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
دست فروشانی که مدیر برکنار می کنند!/ تعداد مدیران اخراجی مترو اعلام نخواهد شد

«دستور داده ام اگر در ایستگاه مترویی بساط دستفروشی پهن شود، رییس ایستگاه برکنار شود.» این جمله را معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه دیروز شورای شهر تهران مطرح کرد.

به گزارش مشرق، «دستور داده ام اگر در ایستگاه مترویی بساط دستفروشی پهن شود، رییس ایستگاه برکنار شود.» این جمله را «محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» در حاشیه جلسه دیروز شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:



بیب

فرنوش نوبخت نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو در خصوص این دستور گفت: مجموعه مترو همواره با دستفروشی مقابله می‌کند و پورسیدآقایی تاکید زیادی بر این موضوع دارد.

نوبخت در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا این ابلاغیه به دست شما رسیده و در مترو در حال اجراست یا خیر، افزود: پیش‌تر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این دستور را ابلاغ کرده و دستوراتی هم در مورد نحوه اجرای این دستور صادر شده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با تاکید بر اینکه در بحث دستفروشی یک مقابله خیلی جدی در شبکه مترو در حال انجام است، عنوان کرد: تعداد دست فروشان زیاد است و عده‌ای از آن‌ها با پوشش مسافر وارد مترو می‌شوند، بااین وجود کارمندان شرکت مترو با آن‌ها مقابله می‌کنند.

نوبخت به این سوال که پس از ابلاغیه اخیر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با چه تعداد از مدیران ایستگاه‌های مترو برخورد شده پاسخی نداد و، اما ادامه داد: مجددا تاکید می‌کنم که ماموران مترو در حال مقابله با شبکه دستفروشی هستند و اگر مدیر و یا کارمندی در مورد این موضوع کوتاهی کند، طبق دستورات و ضوابط با او برخورد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو در پاسخ به تکرار این سوال که پس از این ابلاغیه چند مدیر برکنار شدند، نیز افزود: اقدامات داخلی مترو به بیرون از آن گزارش نمی‌شود.
نوبخت در خاتمه از رسانه‌ها درخواست کرد که به مسافران توصیه کنند که اقلام مورد نیازشان را از مغازه‌ها تهیه کنند تا شبکه دست فروشی کنترل شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
    0 1
    كار خوبي ميكنيد ! اما جزيره اي عمل ميكنيد ! از مترو ميرن بيرون يه جاي ديگه دستفروشي ميكنن ! ارتزاق ميكنند اين مردم بيچاره !بايد فكر اشتغال اين ملت بود بايد فكر كار آفريني بود ! نه فكر اختلاس و باندبازي و داماد پروري و آقا زاده پروري

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس