کد خبر 972734
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
پهپاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه شنبه از حمله پهپادی ارتش این کشور به آشیانه جنگنده‌های سعودی در فرودگاهی در جنوب غربی عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش مشرق، ارتش یمن اعلام کرد که با هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) آشیانه‌های جنگنده‌های سعودی را در فرودگاه جیزان (جنوب غربی) هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

آیا امارات هم مانند عربستان هدف حملات قرار می گیرد؟

فیلم/ تغییر مسیر هواپیمای سعودی از ترس پهپادهای یمن

سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای یمن شامگاه شنبه (۱۶ تیر) گفت که یگان پهپادی ارتش یمن با پهپادهای «قاصف کی ۲» این آشیانه‌ها و برخی از مناطق نظامی این فرودگاه را هدف قرار داده و این عملیات «دقیق» بوده است.

او گفت که بعد از این عملیات، پروازها در این فرودگاه عربستان سعودی متوقف شده است.

سرتیپ سریع در مورد این عملیات گفت: «حمله به فرودگاه منطقه‌ای جیزان عربستان سعودی در پاسخ به جنایت‌های متجاوزان و محاصره مردم یمن از سوی آن‌ها صورت می‌گیرد که پنج سال است همچنان ادامه دارد».

ارتش یمن طی ماه گذشته چند حمله موشکی و پهپادی به سه فرودگاه ابها، جیزان و نجزان عربستان سعودی داشته است و تأکید کرده است که تا لغو محاصره یمن و فرودگاه‌های این کشور از جمله صنعاء، این حملات ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    2 3
    حالا وهابی پدرسوخته برو به عواملت دلار نفتی بده تا توی زاهدان بمب صوتی منفجر کنند. کارتون تمومه. درود بر انصارالله و کمیته های مردمی و ارتش دلاور یمن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس