کد خبر 972697
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
حاجی‌بابایی نمایه

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه امروز بزرگترین مشکل کشور مشکل اقتصادی است گفت: در کشور مشکل پول نداریم بلکه مشکل پیگیری داریم، باید پول را مدیریت کنیم.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در شورای اداری استان به حضور محیط‌بان در شورای اداری اشاره کرد و با بیان اینکه محیط‌بان‌ها حقوق کمی می‌گیرند که این موضوع هم تقصیر مجلس و هم دولت است اظهار کرد: افراد زیادی مثل محیط‌بان‌ها هستند که زندگی آنها اداره نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

تکلیف ۱۴ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی چه می‌شود؟

فیلم/ نجومی بگیران ساندویچ فروشی هم بلد نیستند!

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه رهبری عنایت ویژه‌ای به محیط زیست داشتند ادامه داد: دو مصوبه مهم در ماده ۳۸ داشتیم که برخی استان‌ها یکپارچه به میدان آمدند تا تصویب نشود، اما با تاکیدات فراوان گفتیم برای حفظ محیط زیست حاضریم از خروج مواد اولیه برای تولید کاغذ وارد کنیم، اما جنگل‌ها نابود نشوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به پسماندها پرداخت و با بیان اینکه با یک مقایسه بین ایران و انگلستان و آلمان متوجه می‌شویم که در حوزه پسماندها وضعیت مناسبی نداریم افزود: در خوش‌بینانه‌ترین حالت ۲۰ درصد پسماندهای ما بازیافت می‌شوند.

وی با بیان اینکه نتوانستیم به همان میزان که برای نفس کشیدن محیط را زخمی می‌کنیم، به همان میزان محیط را مداوا کنیم افزود: در ایران تخریب بالا و بازیافت پایین است درحالی که کشورهای پیشرفته سعی دارند که تخریب و بازیافت را به هم نزدیک کنند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه امروز بزرگترین مشکل کشور مشکل اقتصادی است ادامه داد: در کشور مشکل پول نداریم بلکه مشکل پیگیری داریم، باید پول را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه در حالی که در سخت‌ترین شرایط در شورای برنامه ریزی استان بحث می‌کنیم و هر کس به حق بحث می‌کند تا ۳۰۰ میلیارد بودجه استانی را تقسیم کنیم افزود: می‌توان پیگیری کرد در سه بخش در آن واحد ۳۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد قطار شهری که افزون بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد افزود: استان همدان در وضعیت بهداشت و درمان به نقطه قابل قبولی رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت آب بیان کرد: آب همدان مهمترین کار ماست و باید آب پایداری برای استان همدان در نظر بگیریم.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه فردا ۱۶ تیرماه و پایان مهلت دو ماهه ایران به اروپا است افزود: دو ماه به اروپا فرصت داده شد تا برگردند و اگر اروپا تا فردا برنگردند غنی سازی اورانیوم در جمهوری اسلامی شروع خواهد شد و افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هیچ چیز جز زبان قدرت نمی‌فهمد افزود: بالاترین تکنولوژی آمریکا که افتخار به آن می‌کرد را جمهوری اسلامی ساقط کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا در جنگ تکنولوژی نتوانست با جمهوری اسلامی مقابله کند، اروپا باید بداند بازیگری تمام شده و نمی‌تواند به فشارهای خود ادامه دهد، اروپا وسیله‌ای شده که ما متوقف شویم و آمریکا با سرعت حرکت کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با اشاره به اینکه ما در دو دهه اول انقلاب از منابع آب منابع طبیعی محیط زیست و مراتع به درستی استفاده نکردیم اظهار کرد: به دلیل ماهیت و خصوصیت انقلاب و نظارت کم ماموران و متصدیان امر، مردم به فراخور توان نه قانون از آب استفاده افراطی کرده‌اند و در تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی اقدام کردند.

محمد کاظمی با بیان اینکه دولت تدبیر در حوزه محیط زیست و حفظ منابع آب تلاش چشمگیری داشته است افزود: سازمان محیط زیست در زمینه فرهنگسازی محیط زیست برای مردم در صدا و سیما باید برنامه‌هایی داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    1 0
    دزد هم اصلا نداریم
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    0 0
    خود شما وزیر اموزش وپرور ش احمدی نژاد بودی خیلی ژست نگیر بابا مردم میفهمند حتی اگر چیزی نمیگویند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس