کد خبر 972583
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
گریزمان

روزنامه اسپانیایی مارکا از آخرین تحولات انتقال آنتوان گریزمان از اتلتیکو به بارسلونا به عنوان جنگ تمام‌عیار دو باشگاه یاد کرد که همه طرفهای درگیر را خواهد سوزاند.

به گزارش مشرق، روزنامه اسپانیایی مارکا امروز گزارش اول خود را به آخرین تحولات انتقال جنجالی آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به بارسلونا اختصاص داده و از تیتر جنگ تمام‌عیار بین دو باشگاه بر سر گریزمان استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید:

بارسا بر سر دو راهی بزرگ نیمار و گریزمان +عکس

مارکا می‌گوید جنگ تمام‌عیار بر سر گریزمان آتشی به پا کرده که همه طرفهای درگیر در این پرونده نقل و انتقالاتی جنجالی را خواهد سوزاند. درحالیکه ابتدا قرار بود ماجرای این پرونده روز یکم جولای روشن شود و مبلغ درخواستی اتلتیکو از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو کاهش داده شود ولی حالا به نظر می‌رسد همه چیز به هم ریخته و جنگی تمام‌عیار از نو آغاز شده است. مارکا به ضررهایی که این جنجال‌ها برای طرف‌های درگیر در این پرونده خواهد داشت پرداخته:

گریزمان

با اینکه اگر گریزمان در نهایت به بارسا ملحق شود به آرزویی که بیش از یک سال است در سر دارد خواهد رسید ولی جنجال‌های ناشی از این انتقال باعث شده گریزمان دیگر مثل سال گذشته فوتبالیست درخشانی که مهمترین نقش را در قهرمانی فرانسه در جام جهانی روسیه داشت نباشد و او که یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های دنیا به حساب می‌آمد در بحبوحه این جنجال‌ها صدمات زیادی به تصویر خود در افکار عمومی وارد کرده است.

گریزمان در اتلتیکو به مهره‌ای تبدیل شده که دیگر هیچکس در این باشگاه خواهان او نیست. هواداران اتلتیکو با گریزمان دشمن شده‌اند و بزرگان تیم در رختکن هم دیگر حاضر نیستند او را در این تیم تحمل کنند. این در حالی است که گریزمان نتوانسته دل هواداران بارسا را هم بدست بیاورد و می‌توان گفت از هر دو سو متحمل ضرر شده است.

اتلتیکو مادرید

بیانیه اخیر اتلتیکو مادرید درباره این پرونده نشان می‌دهد که این باشگاه چقدر احساس ضرر و خسارت می‌کند. باشگاهی که یک سال پیش گمان می‌کرد ستاره‌ای در اختیار دارد که می‌تواند در حد و اندازه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بدرخشد حالا احساس می‌کند به آن خیانت شده است. اتلتیکو احساس می‌کند گریزمان با قرار و مدارهایی که بدون اطلاع این باشگاه با بارسلونا داشته بدترین خیانت ممکن را به اتلتیکو کرده و از این رو مرتکب گناهی نابخشودنی شده است.

آنهم بازیکنی که مدتها با اختلاف زیاد بیشترین دستمزد را از باشگاه اتلتیکو ماردید دریافت کرده. به نظر می‌رسد اتلتیکو از شدت خشم به تنها گزینه خود رو آورده و می‌گوید اجازه پیوستن گریزمان به بارسا را نخواهد داد. این مجازاتی است که مدیران ارشد اتلتیکو برای ستاره بی‌وفای خود در نظر گرفته‌اند.

بارسلونا

بارتومئو، رئیس بارسلونا از ماه‌ها پیش عزم خود را برای انتقال گریزمان به نوکمپ جزم کرده بود و معتقد بود انتقال ستاره فرانسوی، آینده کوتاه‌مدت و میان‌مدت بارسا را تضمین خواهد کرد. بارتومئو که می‌دانست این انتقال بزرگ با توجه به جنجالهای سال گذشته و حرفهای گریزمان که هواداران بارسا را به شدت ناراحت کرده بود می‌تواند تنش بزرگی بوجود بیاورد ولی در نهایت تصمیم گرفت این ریسک را بپذیرد و تمام امکانات باشگاه را برای جذب گریزمان بسیج کند.

این در حالی بود که بازیکنان بارسا و رختکن این تیم به صراحت به مدیریت باشگاه اعلام می‌کردند که خواهان پیوستن گریزمان به جمع‌شان نیستند بلکه نیمار را می‌خواهند. مسی و لوئیس سوارز به  صورت مستقیم به بارتومئو گفته بودند که مایلند دوباره با نیمار همبازی شوند و نه با گریزمان.

ولی بارتومئو با وجود همه این نشانه‌ها به تلاش پیگیر برای جذب گریزمان ادامه داد. سوال این است که این همه تنش و این همه دردسر به حضور آنتوان گریزمان در نوکمپ می‌ارزد؟

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس