کد خبر 972389
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بیش از ۳۰۰ میلیون دلار قیمت پهپاد ساقط شده آمریکایی است که گران‌قیمت‌ترین هواپیمای جهان و پیشرفته‌ترین نوع برای اقدامات نظامی محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس فراکسیون اقدام پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا با اشاره به بازدید اعضای فراکسیون متبوعش از لاشه پهپاد منهدم شده آمریکا و تقدیر از فرماندهان سپاه برای این عملیات، گفت: آمریکایی‌ها اعلام کردند پهپاد منهدم شده rq۴ است ولی «کدینگ» روی بدنه هواپیما mq۴ ترایتون ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

تقدیر از پاسداران ساقط کننده پهپاد آمریکایی

وی افزود: بیش از ۳۰۰ میلیون دلار قیمت این نوع پهپاد است و گران‌قیمت‌ترین هواپیمای جهان و پیشرفته‌ترین هواپیمای جهان برای اقدامات نظامی محسوب می‌شود؛ این اطلاعات با به دست آوردن لاشه هواپیما مشخص و ثبت شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: دو نفر از پاسداران برای جمع‌آوری لاشه پهپاد عازم می‌شوند اما در هوای طوفانی قایق آنها واژگون می‌شود که به مدت ۸ ساعت، ۱۶ کیلومتر شنا می‌کنند تا به ساحل برسند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در اسقاط پهپاد آمریکایی این جانفشانی صورت می‌پذیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    22 32
    آقا این قیمتها چیه؟ هممون میدونیم اتفاق خیلی مهمی بود، مخصوصا غلبه ی موشک ما بر جنگال بسیار قوی این پهپاد. اما قرار نیست هر روز یه قیمت جدید بدید. درضمن گرانترین هواپیمای نظامی جهان این پهپاد نبود بلکه بمب افکن بی دو اسپریت بسیار گرانتر هست که انشاالله اونم به کلکسیون شکارهامون اضافه خواهد شد.
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    0 0
    بالاخره مشتری هستید یا نه . قیمت ها را به تومان بگویید بهتر است هر روز افزایش می یابد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس