کد خبر 972374
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
طرح "زیست شبانه" به شورای حل اختلاف مرکزی ارجاع شد

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: فرمانداری تهران با مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر زیست شبانه مخالفت کرد و این مصوبه به هیأت حل اختلاف مرکزی ارسال شد تا نظر نهایی در این هیأت اعلام شود.

به گزارش مشرق، غلامحسین آرام،‌ درباره سرانجام مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر زیست شبانه، اظهار داشت: فرمانداری تهران مخالف زیست شبانه است.

وی ادامه داد: زیست شبانه نیاز به یکسری هماهنگی فراتر از شهر تهران دارد و باید استانداری تهران و وزارت کشور نیز در این خصوص نظر بدهند.

بیشتر بخوانید:

سرانجام طرح "زیست شبانه" به کجا رسید؟

ستیز با طبیعت شب در خیابان‌های پایتخت

آرام بیان داشت: در زیست شبانه باید امنیت افرادی که می‌خواهند کسب و کاری راه‌اندازی کنند و مردمی که از آنجا عبور می‌کنند، فراهم شود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قوت این طرح باید رسیدگی شود، بیان داشت: نهایتاً فرمانداری تهران با مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر زیست شبانه مخالفت کرد و این مصوبه به هیأت حل اختلاف مرکزی رفته است تا نظر نهایی را بدهد.

طرح زیست شبانه در بعضی از مناطق شهر تهران، توسط جمعی از اعضای شورای شهر تهران مطرح شد و در نهایت علی‌رغم بعضی از مخالفت‌های اعضای شورا به تصویب رسید و در کمیته انطباق فرمانداری تهران رد شد تا در هیأت حل اختلاف مرکزی مطرح و رسیدگی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رحمن IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    2 1
    من نمی فهمم کی این پیشنهاد را کی داده هیچ جای دنیا بجز کاباره ها از نصف شب به بعد باز نیست حالا این بلندعقل چرا این پیشنهاد را داده نمیفهمم .الآن نیروهای انتظامی که خود اظهار مخالفت کرده اند.بیمه هم زیر بار نخواهد رفت مگر بیمه را دو برابر و یا سه برابر کند شاید این پیشنهاد کار زیرآبی بیمه مرکزی باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس