کد خبر 972372
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
مدرک دانشگاه

مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و قوه قضائیه یک باند جعل مدارک دانشگاهی و پایه در سطح کشور را کشف و خنثی کرد.

به گزارش مشرق، مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و قوه قضائیه یک باند جعل مدارک دانشگاهی و پایه در سطح کشور را کشف و خنثی کرد.

این فعالیت در پی رویکرد جدید دانشگاه در دوره جدید در پی تاکید رئیس هیات موسس و هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد برای صیانت از حیثیت دانشگاه و اعتبار مدارک دانشگاهی است، که مرکز حراست دانشگاه آزاد موظف به رسیدگی و شناسایی باندهای جعل مدارک دانشگاهی شد.

بیشتر بخوانید:

سیاستمداران تصویر مدارک تحصیلی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند

توضیحات متهم درباره "اروپاگردی با خانمِ منشی!"

فیلم/ دریافت مدرک دکتری با 30 میلیون تومان!

در پی اقدامات پیگیر مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، یک باند بزرگ جعل شناسایی و با همکاری مراجع نامبرده خصوصا دستگاه قضائی کل شبکه عاملان و مرتبطان شناسایی و تعدادی از متهمان به همراه کلیه ادوات مجرمانه دستگیر و دفاتر متخلف پلمپ شد.

جاعلان از سال 1385 به صورت حرفه‌ای و شبکه‌ای در سطح کشور فعالیت داشته و با راه اندازی دفاتر متعدد در استان‌های مختلف و راه اندازی سایت‌های جعلی استعلام مدارک دانشگاهی نسبت به صدور مدارک جعلی مهم و بسیار زیاد در مقاطع تحصیلی مختلف در قبال دریافت هزینه تا 100 میلیون تومان (برای هر مدرک) اعم از مدارک تحصیلی جعلی و دیگر مدارک مختلف و متعدد جعلی مربوط به ادارات و مراکز و بانک ها و سازمان ها برای استفاده در داخل و خارج کشور اقدام نموده‌اند و از این طریق نسبت به تحصیل اموال نامشروع بسیار هنگفت اقدام و با اموال بادآورده در کشورهای خارجی سرمایه‌گذاری داشته‌اند.

دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کنونی و همزمان با برگزاری آزمون سراسری به داوطلبان و خانواده‌ها توصیه می‌کند تا با حفظ هوشیاری در دام سودجویان نیفتاده و فریب تبلیغات دروغین و وعده‌های پوشالی موسسات و سایت های جعلی و افراد متخلف را نخورده و در صورت مشاهده موارد مشکوک برای بررسی و پیگیری با فوریت به مراجع ذیصلاح اعلام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    0 1
    اینکه کشف این باند """"""در پی رویکرد جدید دانشگاه در دوره جدید در پی تاکید رئیس هیات موسس و هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد برای صیانت از حیثیت دانشگاه و اعتبار مدارک دانشگاهی است، که مرکز حراست دانشگاه آزاد موظف به رسیدگی و شناسایی باندهای جعل مدارک دانشگاهی شد""""""" یعنی رویکرد قدیم دانشگاه و مدیران حراست دانشگاه بیخیالی و عدم صیانت از حیثیت دانشگاه بوده
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    1 9
    الان هم مدارکش کم از جعلی نداره فقط حضوردانسجو و پول میدن
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    0 0
    مزنه دکترا چند؟ جعلی نه، راستکی خخخخخخ
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    0 0
    برای مدرک جعلی کافی است در اپلیکیشن دیوار یا شیپور جستجو کنید هیچ نظارتی روب محتوایشان نیست به همین راحتی ظرف یک هفته مدرک دکتری میگیرید!!!!!!!
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    0 0
    اگر واقعا صداقت دارید با همین سر نخ، تمام مدارکی که جعل کردند و الان شدند مسؤول فلان جا، تمام این موارد را پیگیری و ابطال کنید و مسؤول جاعل را با لگد بندازید بیرون. اما قطعا این کار انجام نخواهد شد. دوستان می دونند چرا.
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      دروغ نگو
  • علی IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    0 0
    من کاری به سواستفاده از مدارک اشغال جای مدرک دارهای اصلی ندارم ولی مجبورم به دلایلی مدرک معادل زبانهایی که بیست سال براش زحمت کشیدم بگیرم چون اقعا هر اداره ای میری یا میگه دیپلم یا لیسانس خب نتونستم لیسانس بگیرم حال سوال اینه آیا این مدارک معادل یا معدل سازی معتبر است یا کشکی است؟لطفا اگر اطلاعی دارید راهنمایی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس