مارسلو

دفاع چپ برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید حاضر نشد با پلیس کشورش که به او برای مصرف الکل پیش از نشستن پشت فرمان خودرویش مظنون شده بود، همکاری کند.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه آس، مارسلو در یکی از خیابان‌های ریودوژانیرو توسط پلیس که به او برای مصرف مشروبات الکلی مظنون شده بود، متوقف شد، اما حاضر نشد با پلیس برای دادن تست الکل همکاری کند.

بیشتر بخوانید:

منچسترسیتی به‌دنبال گرانترین مدافع جهان

طبق اعلام شبکه تلویزیونی گلوبو اسپورته برزیل دفاع چپ تیم فوتبال رئال مادرید که پس از دعوت نشدن به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در کوپا آمه‌ریکا، این روزها مشغول سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش است، دوشنبه شب در یکی از خیابان‌های ریودوژانیرو توسط پلیس این شهر متوقف شد، اما به جای عمل به دستور افسران برای دمیدن در دستگاه تست مصرف الکل حاضر شد که جریمه‌ای نقدی معادل ۶۷۵ یورو بپردازد.

پلیس برزیل اما با اعلام این حادثه به رسانه‌ها از تعلیق گواهینامه رانندگی مدافع تیم فوتبال رئال مادرید برای یک سال خبر داده است.

این اولین باری نیست که مارسلو از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه و بازخواست می‌شود. او سال ۲۰۱۳ نیز به دلیل یک فقره تخلف رانندگی توسط پلیس مادرید جریمه شده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    3 3
    ولی پلیس فرهاد مجیدی را ول کرد رفت ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس