پروانه معصومی

یک بازیگر پیشکسوت با اشاره به اینکه خودش در تهران اجاره‌نشین بود، گفت: وزیری که خودش در رفاه زندگی می‌کند، نمی‌تواند حال مستأجران را بفهمد.

به گزارش مشرق، پروانه معصومی گفت: دغدغه‌ای فراگیر برای حل مشکل اجاره‌نشینی وجود ندارد چون سال‌هاست که با افزایش بی‌ضابطه اجاره مسکن مواجهیم.


وی با اشاره به مشکل اجاره‌نشینی خودش ادامه داد: من خودم سال‌ها در تهران اجاره‌نشین بودم و این افزایش سالانه اجاره‌بها معضل بزرگی برایم بود. به همین جهت از تهران فرار کردم و به شمال پناهنده شدم و رفتم و با پولی که داشتم در شهر کوچکی یک خانه تهیه کردم و از تهران دور شدم. اما نمی‌توان از آنها که ممر درآمدشان در تهران است انتظار داشت چنین کاری کنند. بازیگر «مسافر ری» خاطرنشان کرد: می‌دانم و آگاه هستم که گرانی‌ها و گرانی اجاره مسکن چه فشاری به اغلب مردم می‌آورد ولی یک گله هم از هم‌میهنان دارم و آن نیز اینکه به محض اینکه متوجه می‌شوند چیزی گران شده است، می‌روند و سه برابر می‌خرند و ناخودآگاه با سوداگران همکاری می‌کنند.


معصومی تصریح کرد: مسلماً وزیری که در رفاه زندگی می‌کند خبر ندارد مستأجران چه می‌کشند پس این وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است که در این‌باره اطلاع‌رسانی کنند. از سینما گرفته تا تلویزیون تا رادیو و تئاتر و حتی موسیقی باید در این زمینه به خدمت گرفته شوند.


بازیگر «گل‌های داوودی» تأکید کرد: همین پویش «صاحبخانه خوب» که اخیراً راه افتاده یک حرکت فرهنگی است که اگر امتداد یابد حداقل کاری که می‌تواند بکند آگاه‌سازی سران دولت از مشکلات جامعه در زمینه اجاره مسکن است. در این صورت به تدریج هم که شده مدیران مملکتی مجبور خواهند شد به پاسخگویی و حل مشکل مستأجران.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    4 0
    منزل پدری در مناطق مرکزی تهران را ۲۰۰ میلیون تومان در یک بنگاه رهن کامل سپردیم. در کمال شگفتی دیدیم بنگاه شیاد برای کمیسیون بیشتر و ... مبلغ رهن را به مستأجران ۲۴۰ م گفته و در سایت ها نیز آگهی کرده.‌‌‌‌‌‌ اعتراض کردیم ... گفت وقتی من چند ملک در فلان خیابان را آگهی کنم و ملک شما را رهن کمتری قرار دهم مشتری ها حتی حاضر به بازدید از املاک دیگر به دلیل گران پنداری نمی‌شوند و کار و کاسبی و کمیسیون مان می‌خوابد!!! شما هم که به پول بیشتر می‌رسید چرا اعتراض می‌کنید؟! .... بازار املاک متاسفانه دست افراد بی‌سواد زالو صفت افتاده است.
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    2 0
    دلت خوشه مثل اينکه!!! خانم معصومي مثل اينکه باورشون شده مسولين خبر ندارن و اگر آگاه بشن از مشکلات ميان و قدمي بر ميدارن نخير خانم، اين دولت کاري جز عذاب دادن و زجر کشتن ايراني نداره
  • حسن IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    2 0
    وقتی در انتخابات به کسانی رای میدید که مگن مسکن مردم به دولت ربطی نداره یا وزیرش افتخار میکنه حتی یه خونه هم نساخته با این که بخش عمده ای از هزینه خانوار را هزینه مسکن میبلعه و دولت با طرح و نقشه و تنها ریل گذاری و حتی بدون هیچ هزینه کردی میتونه باعث تولید انبوه بشه وبا اختصاص زمین رایگان نرخ تمام شده را به شدت کاهش بده حالا دولت منتخب شما شانه خالی کنن و عقب بکشن توقع دارید وضع مسکن از این بهتر بشه
  • محمد IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    0 1
    این سیاست دولت برای معکوس کردن روند مهاجرت از تهران به سمت شهرها و روستاها هست
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    3 0
    حقوق مسئولین حرام است
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    1 0
    خدا فظتون کنه بازیگر بدون حاشیه .
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    0 0
    در دنیا و اخرت منفور خداوند و مردم هستش
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    1 0
    سران دولت خودشون خیلی خوب و آگاهانه از همه چی خبر دارند . آنها از ما بهتران هستند
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    3 0
    مشکل مسکن مشکل مالک و مستاجر نیست مشکل بنگاه هایی هستند که قارچ گونه در تهران روئیده اند و اتحادیه املاک روی کار این بنگاه ها نظارت ندارد.از رئیس اتحادیه املاک سوال می کنم چرا بنگاهی که قرارداد غیر کد رهگیری منعقد می کند تعطیل نمی شود.اگر این قراردادهای کذایی برچیده شوند مشکل 70%اجاره نشینان حل می شود.زیرا بنگاه دار و صاحبخانه دیگر نمی توانند از زیر بار مالیات و مسائل دیگر فرارکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس