کد خبر 971326
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
دسترسی آسان به مواد مخدر در شهرهای انگلیس؛ بی‎خانمانی به بالاترین سطح رسید

موضوع بی‌خانمانی و مواد مخدر یکی از معضلاتی است که بیشتر شهرهای انگلیس با آن مواجه هستند و موضوعی که در این باره مطرح است دسترسی آسان به مواد مخدر در این شهرها است.

به گزارش مشرق، رسانه‎های انگلیس می‎گویند که در «میدلزبرو» قیمت یک کیسه هروئین تنها ۵ پوند است.

این تنها شهر انگلیس نیست که با مشکلات مربوط به مواد مخدر و بی‌خانمانی دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

هکرها اطلاعات شهروندان انگلیسی را ۱۰ پوند می‌فروشند

«لانگشانک» ۴۶ ساله یکی از ساکنان میدلزبرو که ۴۶ ساله است. این یک نام واقعی نیست، اما شیوه‌ای است که او می‌خواهد با آن خطاب قرار گیرد.

او به مدت ۵ سال است که بی‌خانمان است و درباره برخی از مکان‌هایی که مصرف کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی در آن‌ها ساکن هستند می‌گوید.

او یک پارکینگ سرپوشیده ماشین در پشت یک رستوران را نشان می‌دهد که مصرف کنندگان مواد مخدر و کارتن خواب‌ها از آن به عنوان مکانی برای گذراندن شب و محل خواب استفاده می‌کنند.

در این محل جوانی ۲۲ ساله که خود را «مرد کوتاه» معرفی می‌کند وجود دارد. او از ۱۲ سالگی هروئین مصرف می‌کند. این جوان ۲۲ ساله از فروشنده مواد مخدری می‌گوید که در فاصله ۱۰۰ فوتی از این محل حضور دارد.

«تام لی روز»، هماهنگ کننده شورای مرگ‌ومیرهای مربوط با مواد مخدر می‌گوید درباره ترکیب ماده مخدر هروئین با سرکه که برخی از مصرف کنندگان مواد مخدر از آن استفاده می‌کنند می‌گوید: سرکه مخلوط به خصوص ایده خوبی نیست.

جوان ۲۲ ساله می‌گوید که یک کیسه هروئین ۵ پوند می‌ارزد و به راحتی یافت می‌شود.

تهیه کردن مواد مخدر در این مکان بسیار ساده است تا جایی که ۳ نفر وارد این محل شده و می‌پرسند که آیا فردی قصد تهیه مواد مخدر را دارد.

در سال ۲۰۱۸ «نورث ایست» بزرگترین میزان افزایش در شمار افرادی بی‌خانمان را داشته است که افزایشی معادل ۲۹ درصد را داشته است.

بر اساس اعلام شورای میدلزبرو شمار افراد بی‌خانمان در این شهر در حال افزایش است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    9 0
    این درد مثل اینکه درد جهانیه،تو همین تهران خودمون فکر میکنید چقدر زمان میبره، الا میگید حتما خودت اینکاره ای ، نه،فقط چشم میخواد تا ببینی.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    8 0
    راست میگی تو ایران اصلا نمیشه مواد پیدا کرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس