کد خبر 971289
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
بیرانوند

برخی منابع خبری در روزهای گذشته از ممانعت پرسپولیس درخصوص جدایی بیرانوند خبر داده و اظهار داشتند مسئولان باشگاه به وی اعلام کرده‌اند تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند برای فصل آینده از پرسپولیس جدا شود.

به گزارش مشرق، برخی دیگر نیز پا را فراتر هم گذشته و از جلسه احتمالی امروز بین شخص بیرانوند با ایرج عرب، مرد اول پرسپولیس خبر داده‌اند و این درحالی است که اصلاً علیرضا بیرانوند در تهران نیست و چه بسا این جلسه بین وکیل این گلر با عرب برگزار شود.

فعلاً تمرین بی‌تمرین

طبق اعلام قبلی قرار بود ملی‌پوشان پرسپولیس که فصل سخت و فشرده‌ای را سپری کردند از امروز دهم تیرماه در تمرینات این تیم حاضر شوند، اما این قضیه درخصوص بیرانوند صدق نمی‌کند و او فعلاً به‌جای حضور در تمرینات ترجیح داده در شهر زادگاهش اوقاتش را سپری کند تا تکلیفش برای ماندن یا رفتن با پرسپولیس مشخص شود.

بیرانوند سه سال قبل به این تیم پیوست و در این سه سال قهرمان لیگ برتر شد؛ درواقع این گلر ملی‌پوش با عملکرد و کلین‌شیت‌هایش نقش پررنگی در قهرمانی و موفقیت‌های پرسپولیس داشته است و گفته می‌شود او پیشنهادهایی از بلژیک، یونان و ژاپن دارد و بندی هم در قراردادش گنجانده شده که با پرداخت ۶۰۰ یا ۷۰۰ هزار دلار آزاد شود. برخی منابع آ‌گاه نیز مدعی هستند که این گلر همانند گذشته به‌دنبال افزایش رقم قراردادش است و درنهایت هم ماندنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

فنونی‌زاده: حفظ بیرانوند از نان شب هم واجب‌تر است



از وکیلم سوال کنید!

طبق آخرین اطلاعات دریافتی از وضعیت بیرانوند، این گلر ملی‌پوش فعلاً پایش را برای جدایی از پرسپولیس در یک کفش کرده است. او اعتقاد دارد که در این سال‌ها همه‌جوره دینش را به پرسپولیس ادا کرده و حالا که از کشورها و تیم‌های خوب مطرح دنیا پیشنهاد مالی مناسب دارد، نوبت پرسپولیسی‌هاست تا دین خود را ادا کنند و اجازه دهند تا این گلر دوست‌داشتنی و محبوب در این فرصت مناسب ترانسفر شود. جالب است بدانید شنیده می‌شود بیرانوند در یک محفل خصوص عنوان کرده فعلاً در تمرینات شرکت نمی‌کند و هر کسی با وی کار دارد باید به‌سراغ وکیلش برود!

واکنش به تمجید ویلموتس

مارک ویلموتس در گفت‌وگویی بلند و مفصل با یکی از رسانه‌های کشورش، علاوه‌بر شمردن قابلیت‌های فنی بالای ملی‌پوشان فوتبال ایران در توصیفی بی‌نظیر درخصوص بیرانوند او را یک هیولای واقعی توصیف کرده است. ویلموتس به‌خوبی می‌داند که در سه سال گذشته پرسپولیس و تیم‌ملی ایران روی انگشت گلر لرستانی چرخیده و واقعاً او بهترین دروازه‌بان ایران در این سال‌ها بوده و است. بیرانوند نیز در گفت‌وگویی کوتاه درخصوص تعریف و تمجیدهای سرمربی جدید تیم‌ملی از خودش اظهار داشت: «من همیشه سعی کرده‌ام با عملکردم برای سرمربی و تیم‌ملی فوتبال مثمرثمر باشم. ضمن اینکه ویلموتس مربی بزرگی است و همه بازیکنان او را دوست دارند.»

وی درباره لقب هیولا که ویلموتس به وی داده، گفت: «سرمربی جدید تیم‌ملی یک انسان دوست‌داشتنی است و سعی می‌کنم در تیم‌ملی بهترین عملکردم را برای او ارائه کنم. به‌شخصه نیز هر لقب و اسمی که این مربی برای من بگذارد، برایم باعث احترام است و به آن افتخار می‌کنم.»

گلر ملی‌پوش پرسپولیس اما علاقه‌ای به صحبت درخصوص وضعیت نامشخصش در این تیم نشان نداد و ظاهراً باید درباره روشن‌شدن تکلیف وی با پرسپولیس همچنان صبر کرد!

 

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    3 2
    روز به روز پخته تر صحبت می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس