کد خبر 971002
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
پیمان رجبی

مربی بدنسازی گفت: به درخواست کریم باقری به تمرینات پرسپولیس رفتم و امروز اولین جلسه بدنسازی را برگزار کردیم.

به گزارش مشرق، پیمان رجبی درمورد حضورش در تمرین پرسپولیس به عنوان مربی بدن ساز، اظهار داشت: چون با خیلی از بچه‌ها مانند سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده کار کرده بودم به همین دلیل کریم باقری خواست که تا زمانی که تکلیف سرمربی تیم مشخص شود در تمرین حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: کریم باقری از طریق دوستان به دنبال من بود و این ارتباط برقرار شد و امروز هم اولین جلسه تمرینی را برگزار کردیم.

مربی بدنسازی درمورد روند آمادگی بازیکنان گفت: آمادگی بچه‌ها خیلی خوب است چون خودشان هم در این مدت به صورت انفرادی تمرین کردند و تا ۷۰ درصد آمادگی دارند.

بیشتر بخوانید:

واکنش پرسپولیس به خبر کمک ۵۰۰ هزار دلاری وزیر

رجبی درمورد اینکه آیا درصورت انتخاب سرمربی جدید می‌تواند در این تیم ادامه دهد یا خیر، گفت: چیزی نمی‌دانم من فعلاً به درخواست باقری کار می‌کنم و هر تصمیمی بگیرند درست خواهد بود. فقط امیدوارم پرسپولیس در فصل آینده تیم خیلی خوبی داشته باشد. خوشبختانه ۷۰ درصد بازیکنان فصل قبل هم مانده‌اند و این کمک زیادی خواهد کرد.

وی که ورزشکار دوومیدانی بوده است درمورد اینکه آیا این رشته را هم پیگیری می‌کند یا خیر، گفت: خیلی وقت است که دومیدانی را دنبال نمی‌کنم چون بدنسازی کار می‌کنم و شاگردان زیادی از رشته‌های مختلف دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس