کد خبر 970961
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
یخکشی

با پیگیری‌های سرپرست فدراسیون کشتی و پس از بررسی اتحادیه جهانی کشتی، مدال طلای محمدباقر یخکشی به وی اهداء می‌شود.

به گزارش مشرق، اتحادیه جهانی کشتی طی نامه‌ای به فدراسیون کشتی از موافقت این اتحادیه مبنی بر احقاق حق محمدباقر یخکشی که در جام ساساری ایتالیا بی دلیل مدال طلای وی توسط مسئولان برگزاری مسابقات گرفته و دیسکالیفه شده بود، خبر داد.
بیشتر بخوانید:

متن نامه اتحادیه جهانی کشتی به شرح زیر است:

آقای یخکشی، کشتی گیر (آزادکار – ۶۱ کیلوگرم)
تجدید نظر در نتیجه تورنمنت یادواره ماتئو پلیکونه (ایتالیا - جام ساساری)
جناب آقای یخکشی،

ما در خصوص حوادث پیش آمده در تورنمنت پلیکونه که منجر به دیسکالیفه شدن و پس گرفتن مدال شما شده است، برای شما این نامه را ارسال می‌کنیم.

پس از بررسی همه حقایق با افراد مرتبط با این حوادث، مشخص شد که دیسکالیفه شدن شما با توجه به نقض پروتکل و قوانین رفتاری اتحادیه جهانی کشتی، منصفانه نبوده است. به همین دلیل، نتایج اعلام شده، تجدید نظر شده (بولتن مسابقات و پایگاه اطلاع رسانی وب سایت اتحادیه جهانی اصلاح می‌شود) و مدال شما بازگردانده خواهد شود.

با این حال، ما توجه شما را به این نکته جلب می‌کنیم که رفتار کلیه کشتی‌گیران و همراهان آنها در طول مسابقات باید مطابق با مقررات رفتاری اتحادیه جهانی کشتی باشد. صرفنظر از دریافت چند کارت (زرد و قرمز) از سوی مربی ایرانی، پس گرفتن مدال آقای یخکشی در زمان توزیع مدال باعث صدمه به اعتبار برگزار کننده و نمایندگان فدراسیون کشتی ایتالیا گردید.

با توجه به موارد فوق، این نامه به عنوان یک آگاهی محسوب خواهد شد. مقررات رفتاری در مسابقات اتحادیه جهانی کشتی و بازی‌های المپیک به پیوست برای شما ارسال می‌شود.
از توجه شما در این خصوص تشکر می‌کنم.
با احترام
میشل دوسون، دبیرکل
کارلوس روی، مدیر امور عمومی
رونوشت: دپارتمان ورزشی اتحادیه جهانی کشتی

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    0 0
    آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس