‌

نشانه‌های دیجیتال و بیلبوردها بسیار جذاب هستند و برای دیدن چشم‌های عابر پیاده کار می‌کنند.

شرکت نما رنتر از بزرگترین وارد کنندگان و اجاره دهنده تجهیزات تلویزیون شهری می‌باشد که توانایی فروش و اجاره تلویزیون شهری در هر ابعادی و متراژی دارا می‌باشد. این شرکت با برگزاری چندین پروژه بین المللی و ملی توانسته در حوزه فروش، خرید، اجاره و حتی تأمین تلویزیون شهری جایگاه مناسبی را در این بازار کسب نماید. این را به جرأت می‌توان بگوییم که تیم نمارنتر بهترین پیشنهاد را برای اجاره تلویزیون شهری و led های نمایشگاهی خواهند داد تا با کمترین قیمت بتوانید با توجه به نیازتان کیفیتی مناسب را دریافت کنید

نشانه‌های دیجیتال و بیلبوردها بسیار جذاب هستند و برای دیدن چشم‌های عابر پیاده کار می‌کنند. اجاره تلویزیون شهری ها مانند هیچ تکنولوژی دیگری نیستند این امر به آنها امکان می‌دهد پیام‌های تبلیغاتی را به سرعت و به طور مؤثر حتی در مواجهه با حواس پرتی نیز منتقل کنند. این باعث می‌شود که ویدئو وال‌ها برای صنایع مختلف از جمله خرده فروشی‌ها، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها، نهادهای مالی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، رویدادهای زنده و بسیاری موارد دیگر، ایده آل باشند. نشانه‌های دیجیتال و دیوارهای ویدئویی نیز در صنعت خدمات، به ویژه رستوران‌های سریع خدمات (QSR) به عنوان منوها نیز قابلیت استفاده دارند.

سیستم صوتی یکی از نیازهای اساسی برای برگزاری همایش‌ها و جشن‌ها و هیئت می‌باشد. حال سوالی که ایجاد می‌شود این است که سیستم صوتی خوب دارای چه ویژگی‌هایی است؟!

یک سیستم صوتی خوب و حرفه‌ای شامل بلندگو، اسپیکر خوب و یک باند می‌شود. با استفاه از سیستم‌های صوتی شما می‌توانید خاطره‌ای به یاد ماندنی را در ذهن حاضرین در مراسم ایجاد کنید.

اما کم‌تر کسی می‌تواند تمام اجزای یک سیستم صوتی حرفه‌ای را در کنار هم داشته باشد. شما می‌توانید با اجاره سیستم صوتی حرفه‌ای تمام اجزا را کنار هم داشته باشید.

سایت نما رنتر تمام وسایل مورد نیاز شما برای یک سیستم صوتی حرفه‌ای را برایتان مهیا می‌کند فقط کافیست با یک تماس از مشاوران مجرب راهنمایی بگیرید تا بهترین راه را پیش رویتان بگذارند.

قیمت اجاره سیستم صوتی به عواملی چون تعداد نفرات، باز و یا بسته بودن فضایی که سیستم صوتی در آن استفاده می‌شود و نوع مراسم (جشن، سمینار، هیئت و …) بستگی دارد.

جهت مشاوره در طراحی سایت با شرکت ایده پویا در تماس باشید.

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس