کد خبر 970177
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
image-20190626152600-2.png

کابین دوش‌های فریم دار دارای قاب‌هایی با مواد آلومینیومی و یا کامپوزیت هستند که آب را جمع آوری می‌کنند و نیاز به تمیز کردن دوره‌ای دارند.

هنگام انتخاب کابین دوش این را بدانید که به صورت کلی دو انتخاب بین کابین حمام با فریم و بدون فریم دارید.

کابین دوش‌های فریم دار دارای قاب‌هایی با مواد آلومینیومی و یا کامپوزیت هستند که آب را جمع آوری می‌کنند و نیاز به تمیز کردن دوره‌ای دارند، در حالیکه کابین حمام بدون فریم مدرن تر هستند و تمیز کردن و مراقبت از آنها نیز به مراتب ساده‌تر است و همچنین این نوع کابین برای حمام‌های کوچک مناسب است.

در ادامه معرفی انواع کابین دوش حمام لازم است توضیحات ذیل را نیز ارائه کنیم:

امروزه اکثریت مردم ترجیح می‌دهند حمام خود را با کابین دوش جایگزین کنند. در واقع کابین دوش به عنوان یک جایگزین برای وان حمام به خصوص برای حمام‌های کوچک اختراع شده است. تولید کنندگان از ایده‌ی کابین دوش جهت تبدیل کردن حمام به یک آبگرم خانگی استفاده کره‌اند.کابین دوش با ایجاد یک فضای محدود در حمام جهت دوش گرفتن و سایر کارهای بهداشتی استفاده می‌شود. این نوع کابین‌ها در دو نوع باز و بسته در بازار موجود هستند. شایع‌ترین نوع کابین دوش کابین monoblock می‌باشد که شامل سینی حمام، تخلیه، شیر، درب و چند نازل جانبی می‌باشد. برای ساختن کابین دوش می‌توان هر قطعه را به طور جداگانه خرید و آنها را نصب کرد و یا از نمونه‌های آماده در بازار استفاده کرد.

واردی که هنگام خرید زیر دوشی باید به آن توجه کنید عبارتند از:

  1. جنس زیر دوشی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا توانایی کنترل وزن انسان را داشته باشد و در اثر تداوم استفاده دچار انحنا و یا شکستگی نشود.
  2. نصب زیر دوشی باید به درستی انجام پذیرد که آب به درستی به راه خروجی که به چاه متصل است هدایت شود.
  3. جنس زیر پوشی نیز از عواملی است که باید بسیار به آن اهمیت داد تا در گذر زمان و تماس با آب تغییر رنگ ندهد و همچنین بهتر است جنس آن تمام اکریلیک یا آنتی باکتریال باشد تا فضای کابین دوش شیشه‌ای لغزنده نباشد.

۱۰ روش جهت افزایش ترافیک سایت

یکی از مسائلی که برای کسب و کارهای دیجیتال و آنلاین بسیار حائز اهمیت است را می‌توان افزایش ترافیک موجود بر روی سایت دانست. اما سوال اساسی اینجاست که این افزایش ترافیک تا چه حد لازم و کافی است. پاسخی که به این سوال داده می‌شود این است که هیچ وقت ترافیک برای شما در ذهنتان کافی نخواهد بود این طبیعت یک انسان است که همیشه خواهان شرایط بیشتر و بهتر خواهد بود. این زیاده‌خواهی شاید باعث بهبود شرایط و جوانب زندگی انسان گردد ولی واقعیت اینجاست که همیشه افزایش ترافیک سایت بر روی طراحی وب سایت بهتر نخواهد بود. بیایید به این سوال پاسخ دهیم: به چه دلیل ترافیک بیشتر بر روی وب سایت تان نیاز دارید؟ پاسخ بسیار واضح و مشخص است ترافیک بیشتر بایستی تبدیل به درآمد بیشتر و یا مشتری بیشتر گردد. بهتر است بدانید ترافیکی که منجر به ایجاد نرخ تبدیل بر روی سایت شما نشود ترافیک مفیدی نخواهد بود و بهتر است که اصلاً بر روی سایت وجود نداشته باشد!

هر آنچه پیش از این در مورد ترافیک سایت خوانده و یا دیده‌اید را فراموش کنید. بهتر است بدانید که شما بر روی وب سایت خود نیاز به یک ترافیک باکیفیت خواهید داشت هر نوع ترافیک این می‌تواند بر روی سایت مفید باشد برای به دست آوردن ترافیک با کیفیت بایستی از هزینه و زمان خود برای به دست آوردن رتبه‌های بالاتر بر روی نتیجه موتورهای جستجو مانند گوگل صرف کنید. اگر به دنبال به دست آوردن ترافیک با کیفیت و افزایش ترافیک سایت هستید تمامی شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی که به شما قول ترافیک یک شبه می‌دهند را فراموش کنید. بهبود شرایط وب سایت مستلزم صرف زمان و برنامه ریزی است. این بدین معنی نیست که شما برای وب سایت خود و افزایش ترافیک آن نیازی به تبلیغات نخواهید داشت و یا در صورتی که اقدام به انجام تبلیغات نمائید کار اشتباهی انجام داده‌اید ولی دقت داشته باشید که بهتر است در ابتدا وضعیت فنی و شرایط سایت خود را برای افزایش ترافیک بهبود داده و ارتقا بخشید. درب اتوماتیک شیشه‌ای

اجزای زیر دوشی

زیر دوشی اجزای مختلفی دارد، این اجزا عبارتند از:

  • شاسی فلزی یا پلاستیکی

این قسمت به عنوان پایه و تکیه گاه زیر دوشی است که به عنوان جدا کننده پانل از زمین عمل می‌کند و در زیر پانل نصب می‌شود.

  • پانل

صفحه‌ای پلاستیکی و یا سرامیکی که به چاه برای خروج آب متصل است.

  • لبه

لبه ای سرامیکی و یا پلاستیکی برای جلوگیری از ریختن آب به اطراف زیر دوشی. هرچه ارتفاع زیر دوشی بیشتر باشد بهتر است چرا که مانع از خروج آب از فضای زیر دوشی می‌شود.

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس