کد خبر 969914
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
اوساگوانا

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره جانشین احتمالی کریستین اوساگوانا گفت: جانشین این بازیکن خارجی بوده و منصوریان ظرف یکی دو روز آینده، گزینه مدنظرش را به باشگاه اعلام می‌کند.

به گزارش مشرق، احمد جمشیدی جدایی کریستین اوساگوانا از تیم فوتبال ذوب‌آهن را تأیید کرد و اظهار داشت: تمدید قرارداد اوساگوانا با مبلغی که این بازیکن درخواست کرده، تقریباً منتفی شده است.

وی افزود: اوساگوانا برای تمدید قراردادش مبلغ ۵۰۰ هزار دلار درخواست کرده بود که پرداخت این مبلغ از توان باشگاه ذوب‌آهن خارج است.

بیشتر بخوانید:

کولیبالی قرارداد ۲ ساله با فولاد امضا کرد +عکس

اطلاعیه پرسپولیس درباره انتخاب سرمربی جدید

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره پیشنهاد بالای یکی از تیم‌های لیگ برتری به اوساگوانا خاطرنشان کرد: ما نیز این موضوع را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم که یکی از باشگاه‌ها مبلغ ۵۰۰ هزار دلار به اوساگوانا پیشنهاد داده است، اما صحت آن را نمی‌توانیم تایید کنیم.

وی درباره جانشین احتمالی این بازیکن بیان کرد: منتظر هستیم تا منصوریان طی یکی دو روز آینده، اسامی بازیکنان مورد نظر خودش را به باشگاه بدهد تا ان‌شاءالله جایگزین این بازیکن را مشخص کنیم. جانشین اوساگوانا خارجی خواهد بود. منصوریان قبلاً بر روی تعدادی بازیکن خارجی برنامه‌ریزی کرده و فیلم بازی‌های آنها را می‌بیند و احتمالاً تا یکی دو روز آینده، بازیکن مدنظرش را به باشگاه اعلام می‌کند.

جمشیدی با انتقاد از جو حاکم بر فصل نقل و انتقالات امسال، گفت: پیش از این هم گفته‌ام که نباید اسیر حاشیه و حال و هوای فعلی نقل و انتقالات شویم. جو حاکم بر نقل و انتقالات مسموم شده است و ما نمی‌توانیم با این مبالغ بالایی که برخی از باشگاه‌ها پرداخت می‌کنند، رقابت کنیم.

وی درباره وضعیت فعلی تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: سعی کرده‌ایم با بازیکنان خودمان تمدید کنیم که اکثر بازیکنانی که می‌خواستیم، قراردادشان تمدید شده است و فقط منتظر اوساگوانا بودیم که این بازیکن از مبلغ درخواستی‌اش کوتاه نمی‌آید و اگر شرایط به همین شکل بماند جدایی اوساگوانا قطعی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس