اصلاح‌طلبان نمایه

عضو فراکسیون امید می‌گوید مردم مشکلات معیشتی را ناشی از عملکرد دولت روحانی می‌دانند اما نباید از روند ۹۲ و ۹۶ خسته شوند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

احمد مازنی به ایسنا گفت: شرایط کشور برای اصلاح‌طلبان در سال ۱۳۹۲ به گونه‌ای بود که برای باقی ماندن در ساختار حکومت راهی جز ائتلاف نداشتیم. از مردم می‌خواهم از روندی که طی سال ۹۲ و ۹۶ آغاز کردند، خسته نشوند. دموکراسی یک فرآیند است و کار فرآیندی به صورت پروژه‌ای به نتیجه نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دروغ و معرکه‌گیری ۲۰ ساله اصلاح‌طلبان درباره «قتل‌های زنجیره‌ای»

کنایه داماد روحانی به آشنا و واعظی


وی می‌افزاید: اصلاح‌طلبان در سال ۱۳۹۲ برای عبور از فضایی که در سال ۱۳۸۸ برایشان ایجاد شد، برای خودشان فضای برزخی تعریف کردند و تن به ائتلاف با بخشی از جریان اصولگرا (؟!) دادند. در همین فضا اراده‌ای در کشور شکل گرفت تا نقطه اصلی مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه ایران که ریشه در روابط خارجی و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل بود را از بین ببرد.


عضو فراکسیون امید می‌گوید: تصور غالب به گونه‌ای است که گویا همه مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور ناشی از عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی در دولت آقای روحانی است. مشکلات امروز کشور ناشی از عملکرد غلط آن ۸ سالی است که قطار عقلانیت از ریل خودش خارج شد و بخش عمده‌ای از وقت دولت روحانی نیز صرف برگرداندن این قطار به مسیرش شد. دولت روحانی آثار، تبعات و خرابی‌های ناشی از بی‌عقلی و بی‌تدبیری آن دولت را از طریق برجام و سایر اقدامات داخلی اصلاح کرد.


مازنی همچنین گفت؛ آقای روحانی باید به مردم بگوید «درست است که شما به بنده و برنامه‌هایم رأی دادید اما برای پیاده کردن آنها به این دلایل با محدودیت روبرو بودم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 0
    رو كه نيس سنگ پاي قزوينه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس