همراه اول

فروش ویژه سیم کارت های دائمی همراه اول با ۴۰ درصد تخفیف از ابتدای تیر به مدت سه ماه آغاز شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فروش ویژه سیم کارت های دائمی با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۰۰ هزار تومان از روز شنبه اول تیر ماه ۹۸ آغاز شد و تا پایان ۳۱ شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می توانند با مراجعه به فروشگاه های همراه اول، سامانه گلچین و فروشگاه آنلاین اپراتور اول تلفن همراه، نسبت به خرید سیم کارت دائمی به قیمت ۱۰۰ هزار تومان اقدام کنند.

در این طرح ویژه، مشترکان جدید می توانند با خرید سیم کارت دائمی ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد ۱۰۰۰ شامل ۱۰۰۰ پیامک، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و تخفیف مکالمه به مدت ۹۰ روز پس از اتمام این بسته استفاده کنند.

بدیهی است که این تخفیف ویژه شامل حال افرادی می شود که در بازه زمانی در نظر گرفته شده اقدام به خرید و فعالسازی سیم کارت کنند.

این طرح شامل سیم کارت های دائمی طرح ۲۰، ثبت نام بروز (فروش آنلاین) و گلچین که به صورت نقدی خریداری می شود، می گردد.

گفتنی است، مشترکانی که پیش از این سیم کارت های طرح ۲۰ را به شکل اقساطی خریداری کرده اما هنوز تمامی وجه مورد نظر را پرداخت نکرده اند، می توانند مابقی وجه اقساط خود را با مراجعه حضوری به دفاتر و فروشگاه های همراه اول با قیمت جدید (طرح ویژه) پرداخت کنند.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس