کد خبر 968806
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
دخیا

دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه امضای قراردادی جدید با این باشگاه است.

به گزارش مشرق، باشگاه منچستریونایتد برای حفظ داوید دخیا بار دیگر سر میز مذاکره بازگشته و اطمینان دارد که می‌تواند قرارداد جدیدی را با این دروازه‌بان اسپانیایی امضا کند. بر اساس گزارش نشریه «سان» مدیران باشگاه منچستریونایتد به دنبال حفظ دخیا هستند و به او پیشنهاد امضای قراردادی چهار ساله با قابلیت تمدید برای سال پنجم با دستمزد هفتگی ۳۵۰ هزار پوند خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

بوفون گزینه اصلی جایگزینی دخیا

دخیا که تنها یک سال دیگر با باشگاه منچستریونایتد قرارداد دارد، دستمزد کنونی‌اش در این تیم انگلیسی ۲۰۰ هزار پوند در هفته است. در صورتی که این دروازه‌بان ۲۸ ساله تن به امضای قرارداد جدید بدهد، دستمزد وی همچنان با الکسیس سانچس که با ۵۰۵ هزار پوند در هفته بیشترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان من‌یونایتد دارد، فاصله زیادی خواهد داشت.

طبق این گزارش دخیا که در ۶ سال اخیر چهار بار عنوان بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد را از آن خود کرد، تصمیم به ماندن در اولدترافورد گرفته است، این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد پاری‌سن‌ژرمن نسبت به جذب او علاقه‌مند است.

داوید دخیا که در سال ۲۰۱۱ در ازای ۱۸.۹ میلیون پوند از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، فصل گذشته عملکردش همراه با فراز و نشیب بود اما با این حال نمی‌توان تأثیر او بر شیاطین سرخ در سال‌های اخیر را کتمان کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس