چهارمین دوره وزنه برداری جام فجر

انتخابات وزنه برداری که قرار است نیمه اول تیر ماه برگزار شود، با رفتارهایی مواجه شده که تعجب برانگیز بوده و برخلاف نظر وزیر ورزش و جوانان است.

به گزارش مشرق، تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون‌های ورزشی موجب روی دادن حواشی و اتفاقاتی شده که در نوع خود کم نظیر است. یکی از این فدراسیون‌ها، وزنه‌برداری است که اخبار عجیبی از آن به گوش می‌رسد که بیشتر مربوط به اقدامات یک کاندیدا است.

بیشتر بخوانید:

تداوم حواشی در وزنه برداری پس از مشخص نشدن زمان انتخابات

گویا یک معاون خاص وزیر ورزش و جوانان که تاکنون انتقادات گسترده‌ای نیز به عملکردش وجود داشته و پاشنه آشیل سلطانی‌فر شده، در حال تحرکاتی است که شائبه‌هایی را به وجود آورده است. سلطانی‌فر همواره اصرار بر بی‌طرفی وزارت ورزش در انتخابات و اعتماد به مجامع انتخاباتی دارد، اما اکنون اخبار رسمی دلالت بر اقدامات یکی از معاونانش دارد که خلاف این رویه را نشان می‌دهد.

فهرست ۱۳ نفره نمایندگان غیر استانی انتخابات وزنه برداری توسط سرپرست فدراسیون به وزارت ورزش اعلام شده است، اما شنیده می‌شود قرار است تغییرات غیررسمی در آن صورت گیرد که موجب تعجب خانواده این ورزش شده است. شنیده می‌شود این معاون که یک کاندیدای انتخاباتی خود را منتسب به وی می‌داند، قصد دارد تغییراتی در بخش‌هایی از لیست ایجاد کند. این خبر در حالی مطرح شده و یک کاندیدا به آن دامن می‌زند که برخلاف نظر وزیر است.

درباره انگیزه‌های احتمالی این معاون خاص در دست بردن در لیست انتخاباتی مورد تائید فدراسیون و مخدوش کردن سلامت انتخابات که موجب ایجاد شائبه و انتقاداتی علیه وزیر ورزش شده، موارد مختلفی عنوان می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس