کد خبر 968277
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

شما ترجیح می‌دهید برای تفریح به کدام یک از مناطق تفریحی تهران مراجعه کنید؟ بام‌لند، باغ کتاب، ایران مال، پل طبیعت، سالن‌های سنما، مراکز خرید، کاخ موزه‌ها و… کدامیک را انتخاب می‌کنید؟

یک خانواده ۵ نفره را با سلایق مختلف را در نظر بگیرید که پدر خانواده پیاده‌روی در یک محیط ورزشی را به تماشای فیلم در سینما ترجیح می‌دهد و در مقابل برای مادر خانواده سینما یا تئاتر جذابیت دارد. برای بچه‌های کوچ‌تر هم رفتن به شهربازی و پارک و برای بزرگترها مراجعه به مراکز خرید، سالن سینما یا کافی‌شاپ و رستوران جذاب است.

حال اگر این خانواده بخواهد یک تفریح دسته‌جمعی اخر هفته داشته باشد، باید سلیقه و خواست کدامیک از آنها در اولویت قرار گیرد؟

در بیشتر موارد خواسته و سلیقه فرزندان خانواده در اولویت قرار دارد. اما چه راهی وجود دارد که تمام افراد خانواده در مکان تفریحی مورد علاقه‌شان حضور یابند و خواسته همه آنها برآورده شود؟

باید بگوییم که چنین امکانی وجود دارد. شما می‌توانید از میان جاهای دیدنی تهران، مانند موزه زمان، موزه دکتر حسابی، باغ موزه نگارستان، کاخ گلستان، بام‌لند، ایران مال را انتخاب کنید. ایران مال یکی از پنج مال برتر جهان و جزو عظیم‌ترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی است که بین دو کلان‌شهر تهران و کرج واقع شده است. این مجموعه احاطه‌شده در میان ۳ فرودگاه مهرآباد، پیام و امام خمینی (ره)، در شمال غربی تهران بزرگ و حاشیه پارک چیتگر، همجوار دامنه‌های جنوبی رشته کوه‌های البرز و نزدیکی دریاچه خلیج فارس، در منطقه ۲۲ و انتهای اتوبان شهید همت و شهید خرازی واقع شده است.

این مرکز تفریح، تجاری نه تنها دارای مراکز خرید متنوع، رستوران، باشگاه ورزشی، سالن‌های سینما، کتابخانه، مرکز نمایشگاهی و حتی نمایشگاه خودرو است، بلکه برای رفاه حال مسافران هتل را نیز در خود گنجانده است.

همانطور که مشاهده می‌کنید، اگرچه تمام فازهای این پروژه افتتاح نشده است؛ اما این مرکز تفریحی، تجاری، ورزشی، فرهنگی، نیاز تمام افراد خانواده را رفع کرده و روزی مفرح و شاد را برای تک تک اعضای خانواده می‌سازد.

اگر در مورد این مرکز دیدنی کنجکاو شده‌اید به وب سایت نابرو مراجعه کنید و در مورد این مرکز تفریحی، ورزشی، تجاری و… بیشتر بخوانید.

**محتوای تبلیغاتی**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس