کد خبر 967757
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
کمال تبریزی

این فرافکنی‌ها در حالی است که بسیاری منشأ فساد در سینما را پول‌های بادآورده مشکوکی می‌دانند که صنعت سینما را دچار تحولات غیرقابل جبران کرده است.

به گزارش مشرق، کمال تبریزی که بسیاری از مخاطبان او را با معدود فیلم‌های قابل توجهش یعنی «لیلی با من است» و «مارمولک» می‌شناسند، سال‌هاست آثار متوسط و رو به نزولی ساخته که همواره نزد منتقدان و مخاطبان حرفه‌ای سینما چندان مورد توجه قرار نگرفته و در گیشه نیز با شکست مواجه شده است. فرآیند رو به نزول تبریزی در این سال‌ها شدت گرفته و فیلم اخیر وی یعنی «ما همه با هم هستیم» نه‌تنها مورد انتقاد تمام طیف‌های سینمایی قرار گرفته، بلکه سوالات بسیاری را بابت هزینه نجومی ساخت این فیلم مطرح کرده است؛ سوالاتی که بعد از افشای فسادهای اقتصادی سینما و شبکه نمایش خانگی بیشتر هم شده است.

بیشتر بخوانید:

پاسخ افخمی به تبریزی: چرا تحمل نقد و مخالفت را نداری؟ / خوب شد رئیس قوه قضائیه نیستی

توضیحات فراستی درباره به ‎کاربردن اصطلاح دیاثت‎‌فرهنگی

خلق عبارت «دیاثت هنری» و آنها که باید شلاق بخورند!

اما کمال تبریزی به جای پاسخگویی به این سوالات فساد را از جانب افرادی چون مسعود فراستی دیده و در سخنانی عجیب اظهار داشته: «از نظرم [فراستی] ام‌الفساد حوزه منتقدان است و مشکلاتی از این دست دارد. اصلاً نباید از دستش ناراحت شوید، او یک آدم ریشوی نامحترمی است که نباید به او کاری داشت. اما من برای سایر منتقدان احترام زیادی قائلم؛ چه از فیلم من تعریف کنند و چه علیه فیلم من حرف بزنند». این فرافکنی‌ها در حالی است که بسیاری منشأ فساد در سینما را پول‌های بادآورده مشکوکی می‌دانند که صنعت سینما را دچار تحولات غیرقابل جبران کرده است.

منبع: وطن امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    2 0
    خانه از پای بست ویران است _ خواجه در بند نقش ایوان است
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    6 0
    ام الفساد صنعت و تجارت و خودروسازیهای دولتی را میدانم ولی سینما نه
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
    1 0
    ام الفساد تویی که توهین می کنی به

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس