کد خبر 967739
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
جهانگیری: دولت در مبارزه با فساد و رانت با هیچکس تعارف ندارد

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه شرایط کشور به خاطر فشارهای بین‌المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، گفت: سیاست‌ دولت ‌مقاومت در برابر فشارهاست.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرایط کشور به خاطر فشارهای بین‌المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، اظهار داشت: باید سیاست‌های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولان استان در حوزه‌های اقتصادی و بودجه تشریح شود.

بیشتر بخوانید:

۵ تذکر یک نهاد امنیتی به جهانگیری درباره نجفی

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اگر مردم و فعالان اقتصادی به صورت دقیق در جریان مسایل کشور قرار گیرند می‌توانیم از این مقطع عبور کنیم، افزود: راهکارهای خوبی در این زمینه تدوین شده و امیدواریم بتوانیم با موفقیت این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز ارادت و سلام خدمت مردم عزیز، انقلابی و ولایتمدار استان زنجان اظهار داشت: در این سفر چند طرح صنعتی، کشاورزی و عمرانی افتتاح خواهد شد و با مسئولان و نخبگان استان در مورد مسائل، محدودیت‌ها و مشکلات استان زنجان و راهکارهای برطرف کردن آن گفتگو خواهم کرد.

در این سفر وزیر دفاع پشتیبانی و نیروهای مسلح و معاون مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری دکتر جهانگیری را همراهی می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ج IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    ازنظرتنبلها کشورچیه دنیاهمیشه درشرایط خاصی قرارداد
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    1 0
    در خاص ترین شرایط کودن ترین افراد مسئولین این کشور شدن!
  • محسن نوروزی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    0 0
    براستی هشت سال جنگیدیم .... اینگونه تورم و گرانی و احتکار .... نبود .... جای تدبیر وفکر ندارد ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس