کد خبر 967698
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
برانکو

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه باید به برانکو ایوانکوویچ بابت انتخاب الاهلی عربستان حق داد، گفت: هر مربی داخلی به جای برانکو بیاید از همان بازی اول «هو» خواهد شد.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در خصوص فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ به باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو قبل از این هم در کشورهای عربی و همین لیگ عربستان مشغول به کار بود اما موفق ظاهر نشد. او به پرسپولیس آمد و بهترین نتایج را گرفت. طبیعی بود مدیران عربی باز هم او را بخواهند. برای آنها مسائل مالی مهم نیست و حاضرند هر مبلغی را برای فردی که بتواند باشگاه‌شان را صاحب نام کند پرداخت کنند.

مربی پیشین پرسپولیس درباره پیشنهاد اغواکننده الاهلی عربستان به برانکو تصریح کرد: صدای پول برای بازیکن، مربی و هر انسانی شیرین است. طبیعی است وقتی اینجا پولش را به موقع نمی‌دهند می‌رود. این اتفاق برای بازیکنان ایرانی هم می‌افتد چه برسد به مربی خارجی.

بیشتر بخوانید:

اولین اقدام برانکو در الاهلی

وی در ادامه راجع به اینکه مدیران پرسپولیس باید چه رویکردی در قبال این موضوع داشته باشند؟ اذعان داشت: از لحاظ مدیریتی که واقعاً حرفی برای گفتن نداریم. در همین ۴۰ سال حدود ۴۰ مدیرعامل عوض کردیم. معلوم است با این روند نمی‌توان خوب نتیجه گرفت. تمام مدیران به فکر خودشان هستند. ایرج عرب هم تقصیری ندارد. او بدهی‌های مختلف را پرداخت کرد و الان هم مجبور است قراردادهای جاری را پرداخت کند.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که گزینه داخلی برای جایگزینی برانکو مناسب است یا خارجی؟ تاکید کرد: هرکس جای برانکو بیاید تحت فشار خواهد بود. برانکو از هر لحاظ فوق العاده بود. همه او را دوست داشتند. برانکو فقط و فقط الان می‌تواند صحبت کند و همه چیز را بگوید. مربی داخلی واقعاً جرات می‌خواهد جای برانکو بیاید. همان بازی اول که مساوی بیاورد هواداران او را «هو» خواهند کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس