کد خبر 967604
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
حاجی دلیگانی

نماینده مردم شاهین‌شهر: طبق قانون وزیر کار تنها می‌تواند برای ۶ ماه سرپرست سازمان تأمین اجتماعی را تعیین کند که از ۲۵ اردیبهشت به این طرف سازمان تامین اجتماعی فاقد مسئول بوده و وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: طبق قانون وزیر کار تنها می‌تواند برای ۶ ماه سرپرست سازمان تأمین اجتماعی را تعیین کند که حضور سرپرست برای این سازمان از ۲۵ آبان سال گذشته تا ۲۴ اردیبهشت سال جاری بوده است ضمن اینکه بر همین اساس از ۲۵ اردیبهشت ۹۸ به این طرف سازمان تامین اجتماعی فاقد مسئول است.

بیشتر بخوانید:

۶ حالت برای گرفتن مستمری بیکاری

وجود ۹۱ میلیارد دلار خانه بی‌استفاده در ایران!

وی افزود: بر اساس بررسی‌های من، پیشنهاداتی به رئیس‌جمهور ارائه شده و وی اختیارات را برای خود حفظ کردند و اجازه ندادند تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: برخی احکام هم بعد از این تاریخ به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی صادر شده در حالی که این سمت بعد از تاریخ مربوطه وجاهت قانونی ندارد و دخل و تصرف در بیت المال است.

حاجی‌ دلیگانی اظهار داشت: ۴۲ میلیون نفر وصل به صندوق تأمین اجتماعی هستند و در حقیقت این صندوق حق‌ الناس است و نمی‌توان اینطور با آن رفتار کرد.

وی گفت: دولت ورود کرده و جلوی این کار خلاف را بگیرد تا مشکلی برای کشور به وجود نیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    2 0
    چرا تبعیص بین بازنشستکان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس