گ

در حادثه اخیر ، محل نگهداری زندانی مقتول علیرضا شیرمحمدعلی متهم به جرائم امنیتی در کنار سایر متهمان جرائم امنیتی بوده و در نتیجه سایر متهمان و محکومان جرائم دیگر در این محل حضور نداشتند.

به گزارش مشرق، در پی وقوع حادثه ضرب و جرح یکی از زندانیان در مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ در تاریخ ۲۰ خرداد سال جاری توسط ۲ تن از زندانیان که پس از اعزام مصدوم به بیمارستان خارج از زندان متأسفانه فوت نمود. بدینوسیله توضیحات لازم به محضر ملت شریف ایران می رسد:

۱) مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ در حال حاضر محل نگهداری تعدادی از متهمان و محکومان جرائم علیه اشخاص، جرائم علیه اموال و مالکیت و جرائم علیه امنیت و آسایش عمومی می باشد ، لذا طرح این موضوع که آن ندامتگاه صرفاً محل نگهداری زندانیان خطرناک باشد موضوع صحیحی نیست .

۲) از گذشته تاکنون موضوع تفکیک محکومان از متهمان و طبقه بندی زندانیان بر اساس نوع جرائم آنان ، اجرا گردیده است ، لذا این تصور که زندانیان جرائم امنیتی با سایر مجرمین از جمله افراد شرور و خطرناک در یک مکان و در کنار یکدیگر نگهداری می شوند امری نادرست است .

۳) در حادثه اخیر ، محل نگهداری زندانی مقتول علیرضا شیرمحمدعلی متهم به جرائم امنیتی در کنار سایر متهمان جرائم امنیتی بوده و در نتیجه سایر متهمان و محکومان جرائم دیگر در این محل حضور نداشتند .

۴) زندانی متهم به قتل بنام م خ  به همراه زندانی دیگر به نام م ش به دلیل تخلفات داخل زندان ، به طور کاملاً مجزا در محل مستقل نگهداری می شدند ، هرچند این محل دارای هواخوری مشترک با محل نگهداری متهمان امنیتی بوده ولیکن نحوه استفاده و دسترسی به هواخوری در ساعات مشخص به صورت مستقل صورت می گرفته است.

۵) در روز حادثه ، برای رفع ایراد سیستم فاضلاب بهداشتی محل نگهداری دو نفر فوق الذکر ، نامبردگان به هواخوری هدایت ، که در همین اثنا با گشوده شدن درب محل نگهداری زندانیان امنیتی برای توزیع غذا ، متهمان به دلیل حضور در هواخوری از فرصت پیش آمده سوء استفاده نموده و به سرعت وارد حریم نگهداری زندانیان امنیتی شده و ظرف مدت زمانی کمتر از دو دقیقه ، علیرضا شیرمحمدعلی را مورد ضرب و جرح قرار داده که نهایتاً با حضور عوامل زندان و انتقال مصدوم به بیمارستان خارج از زندان ، اقدامات پزشکی فاقد نتیجه بوده و نامبرده در بیمارستان فوت می نماید .

لازم به ذکر است علاوه بر پیگیری جرائم متهمان مذکور، بلافاصله موضوع قصور یا تقصیر احتمالی مأمورین و مسئولین مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ در دستور رسیدگی قرار گرفته که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    9 1
    احتمالا این یکی، زورکی هم خودکشی نمیشه. بیچاره کسی که به خاطر جر و بحث در فضای مجازی جونش را از دست بده.
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    6 0
    به نظرم دیه این فرد را باید خود رئیس زندان بده. اگر هم نمیتونه بده، توی همین زندان، حبس بشه.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    10 1
    من که باور باور کردم
  • AE ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    2 1
    چه دشمنی با مقتول داشتن؟
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    3 1
    تو گفتي ملت هم باور كردند؟ خر هم از اين آسمان ريسمان بافي شما خنده اش مي گيرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس