اردن

نیروهای اردن در رزمایش‌ عربستان سعودی با نام «عبدالله ۶» و همچنین رزمایش امارات با نام «الثوابت القویة ۱»، شرکت می‌کنند.

به گزارش مشرق، تعدادی از نیروهای ویژه پادشاهی اردن روز شنبه (دیروز) به منظور شرکت در مانور مشترک با عربستان سعودی موسوم به «عبدالله ۶» عازم این کشور شدند.

خبرگزاری اردن با اعلام این خبر افزود که هدف از انجام این رزمایش تقویت همکاری مشترک بین نیروهای مسلح اردن و نیروهای مسلح عربستان سعودی، تبادل تجربیات، توسعه مهارت‌های نظامی و بالا بردن سطح شایستگی و آمادگی رزمی نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش است.

بیشتر بخوانید:

تحویل سنگین ترین بالگرد عملیاتی جهان به اردن

رزمایش عبدالله ۶ که به مدت دو هفته برگزار می‌شود ششمین دور این رزمایش است و نخستین بار این رزمایش در سال ۲۰۱۲ برگزار شد.

همچنین یک گروه از نیروهای واکنش سریع اردنی از تیپ «محمد بن زاید آل نهیان» دیروز شنبه عازم امارات شدند تا در رزمایش «الثوابت القویة ۱» شرکت کنند.

این تمرینات در راستای مجموعه‌ای از تمرینات دیگر با هدف هماهنگی تلاش‌های مشترک جهت اجرای مأموریت‌های رزمی، انجام خواهد شد.

رزمیاش «الثوابت القویة ۱» یکی از مهم‌ترین تمریناتی است که به توسعه و تحکیم پیوندهای همکاری نظامی دو کشور اردن و امارات خواهد انجامید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    0 0
    باتمام عبدالله هاشون هم رزمایش بذارن بازهم ازدشمن فرضی شکست میخورند این خط اینهم نشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس