کد خبر 966996
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
یمن

شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی با آتش زدن یک روستا در استان الحدیده، «جنایت فجیع» دیگری را علیه ملت یمن رقم زدند.

به گزارش مشرق، عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی در تازه‌ترین جنایت خود در یمن، یک روستا را در الحدیده واقع در غرب این کشور آتش زدند.

شبکه المسیره یمن ضمن انتشار تصاویر آتش سوزی روستا گزارش داد که این روستا در منطقه «بیت الفقیه» استان الحدیده واقع شده است و شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی با حملات هوایی و توپخانه‌ای آن را به آتش کشیدند.

المسیره در ادامه گفت که همزمان با انجام حملات هوایی و توپخانه‌ای، شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف اقدام به آتش‌سوزی روستای و تخریب منازل آن کردند تا شدت جنایاتشان در حق ملت یمن را به جهانیان نشان دهند.

این اولین باری نیست که ائتلاف سعودی به سبک رژیم صهیونیستی دست به چنین جنایاتی می‌زند، بلکه جنایت مشابه را در روستایی در شهرستان محاصره شده الدریهمی نیز مرتکب شده بود.

حملات سنگین ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به منازل مسکونی یمنی‌ها پس از آن صورت می‌گیرد که نیروهای طی روزهای اخیر در جبهه‌های نبرد و در عمق خاک عربستان شکست‌های سنگینی را به متجاوزان تحمیل کردند که شاخص‌ترین آن هدف قرار گرفتن فرودگاه مهم «ابها» در جنوب عربستان است.

یمنی‌ها چهارشنبه گذشته فرودگاه سعودی «ابها» را با موشک «کروز» هدف قرار داده و دو روز بعد از آن یعنی بامداد جمعه گذشته، با چند پهپاد به فرودگاه مزبور حمله کرده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    0 0
    همینه
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    0 0
    بی شرفا - آل سعود رو با خاک یکسان می کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس